Je Maintiendrai.

Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, Kunst, Prenten, vk-bloggers en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Je Maintiendrai.

  1. martin zegt:

    Nou ik zal je raad maar opvolgen. De melding werkt.

  2. Ha martin! Dat is verheugend nieuws!

  3. Joost zegt:

    Dit weblog verdient veel meer bezoek;
    warme groet.

  4. He Joost, niet alles wat je krijgt is verdiend, of was het andersom?
    Geeft niks.

  5. blutch1 zegt:

    Mooie leesezels, weer eens wat anders dan schildersezels.

  6. @Blutch1, dank je, maar zoveel verschil is er niet hoor.

  7. blutch1 zegt:

    Nou, deze staan anders allebei op 2 poten.

  8. Blutch, ik zie het nu! Veldezels bijna, al hebben die er drie.

  9. Aad Verbaast zegt:

    Inmiddels heb ik alle vorige blogs overgezet (ook) naar wordpress.
    Ik blijf bloggen met het Vkblog als hoofdblog. Mij krijgen ze er niet onder ;-)

  10. Hee Aad, wat een werk…

    Ik ook. Zijn ze nou helemaal een beetje hier…

  11. Vosje zegt:

    Via VK-blog hier beland.
    Ik ben een vreemde eend in de bijt,maar volg jullie VK-blogs al jaren met veel aandacht, zonder reakties te geven. Zitten juweeltjes van sites tussen, die daarbij ook nog eens inspiratie brengen. Fijn dat er vele naar WP overgegaan zijn.
    Wilde ik even kwijt … Benona

  12. Hoi Vosje/Benona, wat een leuk en warm onthaal, dank je wel!
    Ik ben wat ontredderd, en met mij nog wel meer lui, maar dat de wereld iets groter is dan dat ene blog is erg mooi meegenomen. Welkom en dank je!
    Over juweeltjes gesproken, kijk eens op het parelblog van Kiezels, op vk-blog, die maakt nu een compilatie van allerlei schoons.
    Ik keek net bij jou, interessant blog!

  13. Vosje zegt:

    Kiezels volg ik ook al een x-aantal tijd … mijn blog is een allergaartje . Ik was eerst op Space aan het bloggen en wij spacers hebben hetzelfde moeten meemaken als jullie VK’ers. Alleen ging het bij ons wat fatsoenlijker als je met zoiets van zomaar de boel opzeggen over fatsoenlijk kunt spreken. Wij hadden een veel langer termijn om over te zetten naar deze of gene en daarbij was de service dat onze sites met 1druk op de knop naar WP werd overgezet. Onze netwerkers zijn her en der uitgevlogen.
    Je schildert mooi …
    Soms is met een schone lei beginnen of een verhuizing noodzakelijk.
    Tot lees …
    een willekeurige voorbijganger ;-)

  14. Vosje zegt:

    Barbara spatiëring gaat wel moet je even aanvinken … onder de tekst.

  15. Gedaan, hij staat erop, dank je wel!
    Het tekstblok is net even te smal, dus een paar zinnen breken voortijdig af, maar dat moet dan maar. Ziet niemand, toch?

    Ik wilde dat wij die service van overstap kregen van de volkskrant, maar ik vrees dat we vergeten zijn. Geeft niet, een nieuwe lente en dergelijke, daar heb je gelijk in.

Geef een reactie

