VK en de kopvoeters.

 

 

VK en de kopvoeters

VK en de kopvoeters, of: Hoe komt een krant van het gepeupel af, of: Wat is een krant zonder Gepeupel?
Of: Een K(r)anttekening, of: Hoe maak je van een slachtoffer een dader,
of: Kijk daar ieder sociologisch experimentje maar op na.

Was getekend: Barbara Jansma, baggeraar en schipperaar.

Ik ben blij met die maanden dat ik nog van het VK-blog kon genieten, en wellicht ten overvloede bevat dit blog een klein puntje van kritiek.
Mocht iemand nog vragen hebben ben ik te bereiken onder: bjansma(at)live.nl.

Nieuwtje over de overname van de webredacties van Volkskkrant, AD, Parool en Trouw per 1 maart ook.

Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, Kunst, Prenten, vk-bloggers en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op VK en de kopvoeters.

  1. 100-woorden zegt:

    Kwestie van opzij stappen om te voorkomen dat de langzaam omvallende Volkskrant je verpletterd. Gelukkig is er ruimte en leven genoeg buiten de krant voor het VK-gepeupel ;-)

  2. 100-woorden, maar natuurlijk! We zijn er al druk mee, en het bevalt me uitermate. Maar hoe dat blog aan zijn eind komt zou ietsies netter kunnen.
    Ik moet hier nog een link bijplaatsen, een nieuw artikeltje van de nieuwe reporter, waarin je leest hoe die gedachten kronkelen. Een omgevallen boekenkast is er niks bij, en ik hou dan toch graag een spiegeltje op.

    Dank voor je bezoek! Het werkt wel he, dit?

  3. 100-woorden zegt:

    Het kan wel meer dan ietsje netter, zeker als ik die onbenulbudsman lees, maar goed, misschien komt er toch nog een doorstart, al acht ik de kans niet heel groot.

    Hoe dan ook, tijd om met het eten te beginnen nu, dat gaat ook gewoon door.

  4. @100-woorden, omklutsman, omprutsman, onbenulman, ontrustman, onblutsman, eet smakelijk!

  5. rikus zegt:

    Hopelijk valt de papieren krant ook om, het is ze gegund. Jammer van al mij abonnement geld. Een miskleun

  6. Hoi Rikus, nou ja, ikzelf heb erge lol gehad, en nooit een abonnement gehad, dus ik mag niet klagen….

  7. rikus zegt:

    @Barbara Jansma 15/01/2011 om 21:25
    Ik ook best wel, zelfs bijna 6 jaar toe de hufters kwamen

  8. beukmans zegt:

    De volkse kunst
    is de volkse krant
    ontstegen
    Voor hen openen zich
    andere en nieuwe
    wegen………….

    Dacht dat je uit Rotjeknor kwam vandaar mijn spruitjes opmerking.
    Een rasAmsterdammer ;)

  9. eigenlijk kom ik van Peppel aan de Greppel, maar dat weet niemand. En spruitjes lust ik niet, en de kater zit op het toetsenbord te spinnen als een oordeel.
    Maar dat opgestegen volkse mag ik wel!

  10. beukmans zegt:

    Ah import, dat worden minpunten sorry.
    Spinnende kater zijn pluspunten.

    Tsjah, sommigen noemen het bagger maar die hebben zichzelf tot de elite verheven en dat is zo’n eng klein wereldje ;)

  11. En nu zijn we eigen baas en kunnen we onze eigen hufter zijn, al vind ik dat een rotwoord.

Geef een reactie

