Van de gans die d’r voeten kwijt was.

Een prentenboek zonder woorden uit 1998 of daaromtrent.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Kunst, Prenten, vk-bloggers en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Van de gans die d’r voeten kwijt was.

  1. Pingback: Blog In Blik » De gans die d’r voeten kwijt was.

  2. pierraveneta zegt:

    ..ei-nd goed al goed. Een lelijk eendje is het niet.

    (vond je bericht meteen in mijn reader, het werkt!)

  3. Dan krijg je nog een hoop werk, want komende maand moet ik honderd posts overzetten:)

  4. svara zegt:

    Hoi Barbara
    op bezoek op jouw derde plekje
    is het hier moeilijker dan bij bloginblik om een blog te maken?

  5. knutselsmurf zegt:

    Er gaat niets boven WordPress blogsoftware, wat mij betreft. De mogelijkheden zijn eindeloos, en toch is het gebruikersvriendelijk. En je kan groeien van een gratis blog op WordPress.com naar een website op een eigen domein, met dezelfde software en zonder al je posts opnieuw in te typen.

  6. Hee Svara! Niet moeilijker, ongeveer hetzelfde, alleen kun je hier de boel zelf aankleden, wel zo leuk vind ik. Ik had er ook nog eentje geprobeerd op blogspot, maar hier vind ik het beter geloof ik.

  7. Ha Knutselsmurf! Het is een ware ontdekking, en we hebben een mooi netwerk via de vkb alvast. Van die site wist ik niet, zal ik eens naar kijken, dank voor de tip. Nu ga ik jou even bezoeken

  8. paco zegt:

    Ziet er hier heel leuk uit

  9. Hee paco! Dank je wel. En zo pruts ik lustig voort…

  10. Aad Verbaast zegt:

    Ik heb je gevonden. Goed gedaan, ook al druk bezig met het inrichten van je tweede huis zie ik. Is al best gezellig.
    Komt helemaal goed ;-)

  11. Bakkie troost, Aad? Met een plakje cake derbij?
    Hutje bouwen, deed ik als kind al graag, op plekjes waar niemand kwam.
    Gelukkig lijkt het nu anders.

  12. svara zegt:

    de voetjes zijn er….
    http://svaragedichten.wordpress.com/
    de clou was dat ik nog geen adres had waardoor ik niet bij het menu kon.

  13. svara zegt:

    de voetjes zijn er….
    http://svaragedichten.wordpress.com/
    de clou was dat ik nog geen adres had waardoor ik niet bij het menu kon.
    groetjes

  14. Moonfairy zegt:

    wat een leuke serie, ik vind vooral de kleuren en de structuur zo leuk
    kan ik zo aan mijn kindjes laten zien:-)

    heeft iets van Eric Carl, van rupsje nooit genoeg

    liefs van de Maanfee

  15. AstroLogicus zegt:

    Voor SVARA:
    WINDOWS LIVE (gratis te downloaden) bevat het programma LIVE WRITER waarmee blogjes kunnen worden aangemaakt. Na voltooiing kan je een blog automatisch over laten zetten naar WORDPRESS. Erg handig.

  16. martin zegt:

    Om eerlijk te zijn. Ik vind deze plek mooier. Je hebt bovendien veel bekijks.

  17. Ha martin! Ik weet het nog niet, van dat mooier. Het is het casco, nu de gezellige rommel nog. Koffievlekken en leuke klets.
    Al dat bekijks komt nog wel, als iedereen z’n manier heeft gevonden. Nu is het nog verwarrend vind ik.
    Leuk, dat je even langskomt!
    Jouw broekstukken heb ik hier, heb je nog andere plekken?

  18. acwvisie, dank je voor je link!

Geef een reactie

