Dame, 1993

Naar aanleiding van de sluiting van het vk-blog 1 maart a.s. publiceer ik een aantal blogs hier opnieuw. Alle illustraties en schilderijen zijn van mijn hand, mits anders vermeld.

Originele publicatiedatum 15-07-2010

Dame, Barbara Jansma, 1993, olie op doek, 90x120cm

Dit bericht werd geplaatst in Kunst, NetworkesBlogs. Bookmark de permalink .

8 reacties op Dame, 1993

  1. Joost Lips zegt:

    Geweldig mooi!

  2. Ha Joost! Merci!

  3. gyula zegt:

    blij je weer te zien! is toch o.k. hier?
    jammer alleen dat je geen beoordeling kunt geven

  4. Hallo Gyula! Jawel, het is leuk, maar we zinnen op een manier het oude netwerk te houden.
    Oja, je kunt op dat gouden sterretje hierboven, net onder de post, duwen, Like, om mij leuk te vinden.

  5. pierraveneta zegt:

    Het is erg mooi geworden Barbara en dit werk van je is schitterend. Tijdloos en toch antiek.

    p.s. Als het goed is kun je bij widgets RSSfeeds toevoegen. Please, dan kan ik je beter volgen…

  6. Ik heb het gedaan, al weet ik niet of het werkt.
    Maar helemaal bovenin je adresbalkding staat subscribe. Dat gaat wel toch?

  7. pierraveneta zegt:

    Barbara, je bent een schat ! Want als je bij iedereen subscribe kiest krijg je aldoor mails, vind ik een beetje verwarrend. Ik hoop dat het niet al teveel werk was. Nu kan ik me abonneren. Ik krijg dan op Google Reader een bericht (niet via mail dus) dat je een nieuw bericht hebt aangemaakt.

    Heel veel dank.

  8. Oja, dat wist ik niet, van al die mails. We komen er wel!

Geef een reactie

