Een nieuwe Beppe Maaike ronde!

Zeer geachte medebloggers,

Zoals u wellicht in een recent verleden via het vk-blog hebt kunnen meemaken, heb ik een paar maal een prent van mijn hand uit het onuitgegeven manuscript ‘Beppe Maaike’s Ondraaglijke Vertellingen’ gepubliceerd, met daarbij de vraag aan iedere begeesterde geïnteresseerde hier een eigen wonderbaarlijke en schriftelijke invulling aan te geven en op een vastgestelde datum te publiceren op welk blog dan ook.
Twee maal maakte ik daar een verzamelblog van, en één maal verzamelde ik alleen de links naar de desbetreffende blogs.

Het kriebelt en jeukt alweder, dus hierbij bied ik een nieuwe prent aan.

Zelfbedachte en hierbij voorgeschotelde publicatiedatum: 29 april 2011, vanaf 00.00 uur.

Bedenk uzelve dat eerder publiceren tot een totaal onbedoelde beïnvloeding kan leiden, hetgeen, nu ja, zonde zou zijn.

Gaarne verzoek u mij op tijd een linkje naar uw blog te sturen, zodat ik daar een fraai overzichtje van kan maken.

Komt-ie…

Zonder titel, voorlopig, illustratie B. Jansma uit 'Beppe Maaike's Ondraaglijke Vertellingen'

Veel plezier!

Bar

Dit bericht werd geplaatst in Kunst, NetworkesBlogs, Prenten, vk-bloggers en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

37 reacties op Een nieuwe Beppe Maaike ronde!

  1. Apiedapie zegt:

    Joepie!!! Ben benieuwd.

  2. martin zegt:

    Als ik de geest krijg, ja. Er zitten vast heel veel verhalen in.

  3. @Apiedapie, leuk toch, als je nog niet weet wat er uit je pen valt?

    @martin, je hoeft er maar eentje toch

  4. VSp zegt:

    Hmm, Lodewijk de XIV in z’n jonge jaren? Of, of,….. was het z’n latere grootste vijand in Nederland, die hij een hak wilde zetten? Is vast iets leuks van te maken, wat dan ook.

  5. sprakeloosid zegt:

    Ik was twee keer te laat, ik laat me begeesteren door de prent en hoop klaar te zijn op 29 april, bvd

  6. @VSp. doe wat je hand te doen vindt, zoals mijn goede oma zei

    @Sprakeloos, ik reken op je, kbn!

  7. svara zegt:

    YES!
    ik vertrouw erop dat er wat komt.
    wat een prachtprent!
    enne….dat het nog lang en vaak bij je mag kriebelen….

    krijgt het boek ook een ereplaatsje in Dwingeloo?
    hartegroet
    svara

  8. Goedemorgen Svara! Fijn je er weer bij te hebben!
    Misschien kan ik de bekende prenten een plekje geven in Drenthe? Moet ook niet teveel weggeven…

  9. Johan zegt:

    Helaas moet je voor fantasie niet bij mij zijn :-).

  10. @Johan, dan verzin je toch iets echts?

  11. martin zegt:

    Barbara ik houd het bij één verhaal. Het staat er al op http://zandkastelen.blogspot.com/ (met een soort ingebouwde klok). Was leuk om te doen.

  12. svara zegt:

    is het een idee Barbara dat we de links mailen naar jou anders kan iedereen al voor die tijd bij de ander lezen of vergis ik me daarin?

    nog een bietje schaven en dan is er een klaar.
    heerlijk vind ik dit ;-)

  13. @martin, da’s snel!

    @svara, je kunt je publicatiedatum instellen, dus niemand kan spieken :)
    Ook al snel!

    Leuk dat jullie het leuk vinden!

  14. assyke zegt:

    ja fijn wat afleiding
    en ondertussen uitrusten op die vent zijn rug
    wat een luxe…daar is centerparcs niets bij

  15. Appelvrouw zegt:

    Wat een mooie tekening.
    Wat handig: Een man met een shelter, of gewoon: een man als een huis.

    Verder doe ik niet mee.

  16. @Assyke, zo is dat ;)

    @Appelvrouw, waanzinnig handig!
    Ge zijt verekskuseerd.

  17. sprakeloosid zegt:

    Publicatiedatum instellen op wordpress, kun je me een hint geven? Heb het nog niet gevonden.

  18. @Sprakeloos, rechtsboven in je scherm voor een nieuw bericht staat ‘onmiddelijk publiceren’ en daarnaast ‘bewerken’. Daar kun je een datum en tijd invullen. Dus niet opslaan als concept ofzoiets.
    Leuk, dat je meedoet!

  19. Vogel-vrij zegt:

    De 29e?
    Ik ga maar eens wat in m’n schild voeren…

  20. Doe graag weer mee. Zeeeeeeeeeeeeer inspirerende prent weer, Barbara. Je kunt er vele kanten mee op.

  21. @Vogel-vrij, iets met een korenschoof en twee haringen?

    @Ingrid, leuk!

  22. Apiedapie zegt:

    Hoi Barbara, hierbij het linkje. Hopen dat ie het doet. Zou zo rond 0:01 op 29 april moeten lukken. Ik geloof het!

    http://apiedapie.wordpress.com/2011/04/29/voetstappen-in-het-zand/

  23. Hoi Apiedapie, dank je wel!!!
    Fijne dagen!

  24. kiezels zegt:

    0-jee, vandaar… ‘k weet niet of ik dat nog scherp krijg…

  25. Ai Kiezels, ik wist niet dat je het gemist had! Maar je kunt toch ook later iets doen als je zin hebt? Geen sluitingsdatum hoor ;)

  26. kiezels zegt:

    het ontbreekt niet aan zin hoor… :-) maar ik zit even op een andere planeet…

  27. hennie zegt:

    een prent als een huis

    daar doe ik wat mee

    op het VKblog

    met een groet je

  28. @Kiezels, doe maar rustig aan ;)

    @Hennie, hoi! Hoera! Je link komt erbij!

  29. hennie zegt:

    29 april 9.00 uur te lezen!

  30. @Hennie, jottum! :) :) :)

  31. Ivy (Heyta) zegt:

    Zohé, dat is een lastige ……
    Ik kraak mijn hersens en doe mijn best ;-))

  32. Moonfairy zegt:

    leuk om jullie allemaal weer trug te zien
    het blog is een leeg huis
    met nog enkele verhuurde kamers

    ik doe niet mee maar ben blij dat het er is

    Moonfairy

  33. Moonfairy zegt:

    ik bedoelde natuurlijk het VKblog is een leeg huis

    hartelijke groetjes M

  34. @Ivy, leuk!

    @Moonfairy, leuk om jou te zien! Ik zag het ja, het vk is niet meer wat het was…
    Maar een hoop lui zijn er nog hoor, maar dan elders… En morgen gaan we buurten!

  35. Ivy (Heyta) zegt:

    Moonfairy: ik kom nog heel af en toe op het VK-blog kijken maar het is echt erg: allemaal spambots en een stelletje ziekers die nog steed oude koeien uit sloten zit te vissen en anderen (die zich niet meer kunnen verweren omdat ze weg zijn) belachelijk zitten te maken. Mensen die vroeger makkelijk tien reacties of meer kregen, blijven op nul staan.

    Heel jammer dat het zo gelopen is. Via facebook kun je gelukkig nog veel mensen terug vinden maar het is niet meer zoals het was…..

    Barbara: leuk dat je dit soort bijeenkomsten nog organiseert ;-)

  36. Pingback: Voetstappen in het zand | Apiedapie

  37. Pingback: Tijd (bij Barbara’s nieuwe ‘Beppe Maaike’) | Schrijfkunst

Plaats een reactie