Impressie van de expo in de Paardenstal.

Deze slideshow vereist JavaScript.

Met eeuwige dank aan svara en kiezels wiens foto’s dit zijn, en Vogel-vrij wiens stal dit is, en alle mensen die wel of niet op de foto staan.

Uit privacy-overwegingen heb ik een kleine selectie gemaakt. Gelieve dit te respecteren in de reactieruimte.

Jemig, ik wil gauw weer al dit. Erg gezellig.

Dit bericht werd geplaatst in expo, Kunst, schilderijen, tentoonstelling, vk-bloggers en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

38 reacties op Impressie van de expo in de Paardenstal.

  1. knutselsmurf zegt:

    En wat hebben jullie zolang met dat paard gedaan ?

  2. In een boom gehangen en arm in arm getroost.

  3. Annet, vind ik ook :)

  4. gyula zegt:

    kan me voorstellen dat je weer wilt, bedankt voor de uitnodiging

  5. Gyula, als je dat maar in je oren knoopt. Volgende keer huur ik een hotel af, of een weiland, voor een week, met bubbelbad of natuurlijk moeras, en als je er niet bent kom ik je halen… graag gedaan :)

  6. En na een broodje knoflooklekkers met gebakken uien en sucuk en paprika, een diepe gedachte, maar wel heus.
    Het blijft een eenzaam avontuur, maar wel eentje dat even gedeeld is. Een schermpartijtje, een sparretje. Verder heb ik er geen verstand van. Iedereen is wie die is.

  7. Johan zegt:

    Het is nog wel goed gekomen met die persoon tussen de houtblokken :-)?

  8. Nee, niet. En ik zeg niet wie het ooit was.

  9. VSp zegt:

    Die KLM huisjes…. Die zijn leeg!

  10. VSp, niks is leeg, tenzij je het zelf wilt. Van ka-el-lem heb ik geen verstand. Het zijn kabouterhuisjes die de perceptie een flinke duw geven.

  11. martin zegt:

    Ja ik kom zeker – er is al weer een reden aangedragen waarom ik dat weekend als goede vbader thuis zou moeten zijn – en heb heel wat gemist zo te zien..

  12. Ramirezi zegt:

    D’r zitten er echt geinige bij, maar dat been slaat alles… :D

  13. @Martin, thuisblijven is een heel groot ding, heb er zelf veel mee te maken. Met missen ook, maar nu even niet.
    Tenminste, niet heel erg.

  14. @Ramirezi, daar zeg je een waar woord :-)

  15. jantiena63 zegt:

    Erg mooi , de kabouterhuisjes vind ik vooral erg leuk

  16. bert zegt:

    die gespierde mannen in ontbloot bovenlijf, onder welk pseudoniem bloggen die ?

  17. @Jantiena63, ja leuk he? Er is druk gespeeld :)

    @Bert, onder ‘Trionverlaten’ , al mag ik dat niet zeggen… Die ene in die boom ken ik niet.

  18. Mevrouw , door allerlei Circumstances is het er niet van gekomen.. Maar krijg steeds meer het Idee na het bekijken van je verslag dat ik je Ken.. Hopelijk kan ik de volgende keer wel Groet a Vous Joshua

  19. Appelvrouw zegt:

    De schuur is onherkenbaar geworden!

  20. @Heer Joshua, natuurlijk kennen wij elkaar, maar dat mag de pret niet drukken, integendeel, en het hangt er nog drie weekenden. Wie weet… Volgende keer ergens in de navel van de wereld?

    @Appelvrouw, echt wel. En op één van de foto’s zie je jouw kadootje liggen op een kist. Een klein propje, maar welgemeend. Herinner me eraan, of de gastheer, want die weet ervan en waar we het verstopt hebben.

  21. Appelvrouw zegt:

    Barbara, ik zie niet zo heel goed meer hoor, maar is dat een verleidelijk lokkertje voor als ik wederom op vakantie in Drenthe ben?
    Ik heb de neusborenset ook gevonden! Helaas te laat voor je opening.

  22. @Appelvrouw, geen lokkertje, en zonder ogen gaat het ook. Als je het maar een keertje in je zak kunt proppen.
    Oooo, de neusborenset! Daar kom ik voor weerom! Wel graag met uitleg, in tekst en plaatjes :)

  23. Appelvrouw zegt:

    Ik zal speciaal een zak op mijn vest naaien.
    Plaatjes is wat lastig, Vroems bewaarde nooit bijsluiters. Maar ik doe het wel voor bij je…

  24. Digitalis zegt:

    Oh wat leuk is het daar allemaal daar in het Noorden!
    Maarruhh, exposeer je ook wel eens een beetje in de buurt in de Randstad of zo?

  25. @Appelvrouw, het doet toch geen pijn he? Ja, een zak op je vest, dat is wel goed.

    @Digitalis, ik ga daar mijn licht over laten schijnen…maar zoals in het Noorden is het Nergens.

  26. HA Barbara Kon helaas niet bij je uitstalling zijn . hoop je ergens anders eens te zien ! Liefs van Coen

  27. Hee Coen, jammer, je had het fijn gevonden, alles bij elkaar, maar kom eens op de koffie, al is dat niet hetzelfde? Liefs trug!

  28. Wille zegt:

    mooie foto’s!

  29. fotodichter zegt:

    Indrukwekkend om je pienzels daar zo bijeen te zien. Inspirerende omgeving en ruimte.
    Je hebt zelf ook genoten zo ik lees. Hoe lang heb je er “gehangen” (excusez le mot), Barbara?

  30. Hoi Wille, omdat je er ook was zal ik je wat meer sturen. Dit is een discrete selectie, want niet iedereen hoefde persé met zijn hoofd op een blog.

  31. @fotodichter, hoi! Ik heb net je nieuwe blog bewonderd, super!
    Dank je wel, het is een goede omgeving voor mijn pienzels :-) en zeker inspirerend.
    Barbertje hangt nog tot 4 juli, en dat laatste weekend wordt ook weer leuk, en dan ben ik er ook weer. Kom ook? Sprak ze bedeesd?

  32. martin zegt:

    Zo hé wat een lijst met reacties en terecht. Het was prettig er te zijn en een fantastische plek om te exposeren.

  33. Barbara zegt:

    Ha Martin! Helemaal met je eens! Dank je wel.

  34. martin zegt:

    Maar vond je het echt beleefheidsgesprekken? Misschien kom ik te weinig onder de mensen, maar dat vond ik niet.

  35. @Martin, alleen in de zin van dat het lastig kan zijn iedereen echt te spreken, maar dat is logisch.
    (Ik had Appel misschien moeten tackelen in die bosjes :-) )
    Daarom was het ook fijn om de tijd te hebben, s’avonds, bij het vuurtje, enzo.

  36. martin zegt:

    Ja we hadden haar moeten kidnappen.

  37. :)
    Mooie reden nog eens iets te organiseren….

Plaats een reactie