Wow, wat een bijzondere dag.

De Paardenstal

Ik ben weer thuis, na de opening van gisteren, hier zijn de muren leeg, daar zijn ze vol.
En ik wil Marnix en iedereen die daar was bedanken, het was fijn en het klopte allemaal.
Bijzondere ontmoetingen, ik geniet ontzettend na. Dank allen.

Bar

Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, Beppe Maaike, Kunst, Prenten, schilderijen, tentoonstelling, vk-bloggers en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

25 reacties op Wow, wat een bijzondere dag.

  1. gyula zegt:

    ziet er gezellig uit ,èn mooi weer!

  2. Johan zegt:

    Aparte tentoonstellingsruimte. Bescheidener dan het MAS in Antwerpen :-).

  3. Ow Gyula, je zou ervan genoten hebben!

    @Johan, is het MAS ook zo vreselijk gezellig?

  4. svara zegt:

    Ook ik heb genoten en stuur je morgen wat foto’s
    groets!

  5. martin zegt:

    Klinkt goed en gelukkig.

  6. de stripman zegt:

    Leuk om te lezen en te zien !

  7. Prometheus zegt:

    Het was mooi man! Wat heb je ons goed verzorgd én wat heb je prachtig werk!

  8. Annet zegt:

    Wat een mooie dag!

    Dag lieve dag!

    * Annet *

  9. Jammer dat ik er niet bij kon zijn!
    Maar goed te lezen dat het eenbijzondere dag was!

  10. ik mail je nog terug, maar meld hier alvast:

    a perfect day, bar
    place, people and pictures
    for a happy few

    in the middle of
    nowhere I tasted paintings
    blowing death away

    talked with heads who know
    each other not before by
    face, fills me with grace

    Ps
    Het was het afzien op een huurfiets geheel en al waard!

  11. @svara, fijn! Van genoten en van foto’s!

    @Martin, zoals het klinkt zo was het.

    @Stripman, graag gedaan :)

    @Prometheus, dank je wel!

    @Annet, jij ook bedankt!!

    @Beeldsprekers, ja, heel jammer, nu moet ik wel een volgende keer ;)

    @artafterallart, jee, nu zwijg ik even stil… dank je

  12. trektocht zegt:

    En ik lag in de luren en schitterde door afwezigheid, doodzonde maar ja, helaas. Fijn te lezen dat het een mooie dag was, Proficiat Barbara!

  13. @Trektocht, dank je!

  14. Glaswerk zegt:

    Goed om te lezen dat je een fijne en geslaagde openingsdag hebt gehad.
    Ik neem nog deze week contact met je op…

  15. assyke zegt:

    wat fijn voor jou!
    en voor vogel-vrij natuurlijk

  16. Wille zegt:

    Genoten van een mooie expositie, mooie mensen, mooie dag. Fijn dat ik erbij mocht zijn!

  17. Appelvrouw zegt:

    Mooi Barbara, ik had niet anders verwacht!
    Helaas moest ik gordijnen naaien, anders was ik wel gekomen…
    De beide accu’s van mijn fiets heb ik volgeladen, voor een volgende kans!

  18. Beppe zegt:

    Ik heb ook erg genoten Bar!

  19. @Glaswerk, jammer dat jullie niet konden komen, maar op het eind, het weekend van 4 juli, wordt het ook weer een leuk ontmoeten, heb ik vernomen.

    @Assyke, egwel!

    @Wille, fijn dat je erbij wilde zijn :)
    dank je wel

    @Appelvrouw, dat moeten hele fijne gordijnen zijn geworden! Tot de volgende kans, en hou je beesten aan de lijn.

    @Beppe, zeer vereerd ben ik, en ik dank U allerhartelijkst met uw aanwezigheid aldaar!

  20. bert zegt:

    een verre reis, spijtig genoeg niet de tijd om met iedereen wat langer te praten (nu ja, we waren ook al wat later dan de anderen …) – maar gezellig om een paar favo bloggers (nog een keer) te ontmoeten …

  21. Geweldig dat je er was, Bert!

  22. fotodichter zegt:

    een achteraf felicitatie aan jou en vogel-vrij, met dit samengaan

  23. @fotodichter, dank je wel!

  24. Ben laat zie ik, maar wilde toch even komen kijken. Ben je weer een beetje bekomen, Barbara?

  25. Ha Ingrid! Komend weekend komen er nog wat leuke lui, en er is sprake van een verlenging wegens overweldigend succes. Laat ik nog weten.
    Jahaa… een hele bevalling wel, ik geloof wel dat ik al wat bekomen ben. Dank je wel :)

Geef een reactie

