Geen woorden







Dit bericht werd geplaatst in vk-bloggers en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Geen woorden

  1. broekstukken zegt:

    Als ik de houding nadoe – alsof de tekening een onderdeel is van FB-gymnastiek – voel ik somberheid opkomen.

  2. Ik deed de houding niet. Deed gewoon het gevoel.

  3. solidianne zegt:

    kan me goed voorstellen, dat gevoel. Mooi weergegeven!

  4. assyke zegt:

    wat martin zegt, is waar
    alsof onze geest nauwlettend in de gaten houdt wat voor rare poses we nou weer aannemen

    er werd me wel eens aangeraden om voor je het bed s ochtends verlaat,
    je eerst eens lekker overdreven uit te rekken, schijnt een geweldige remedie te zijn
    voor het fenomeen: met het verkeerde been uit stappen:)

  5. Blewbird zegt:

    ‘Ben ik dan zo als ze zeggen dat ik ben.’ Kwam zomaar bij me op, maar misschien ben ik er zelf ook een beetje mee bezig. Herfst enzo. En steeds minder zomer. Brrr. Mooie tekening! Ik reageer niet altijd, maar ik kijk wel. Ga door!

  6. king billy zegt:

    En evenmin weinig fut voor daden, zo te zien. Prachtige tekening!

  7. ik heb geen woord voor je gevoel
    en wat ik voel is eveneens gespeend van woorden
    het zijn de tekens aan de wand
    als stokken zachtjes neergezet
    als krassen in de vloer
    als lijnen in je hand

  8. Mooie reacties, erg mooi en erg dank. Wil op alles wel diep ingaan maar dat is nu niet zo.
    Dank allen en slaap goed, en zoals mijn kindje ooit zei, doe de groeten aan je droomvriendjes.

  9. het aanklikken vind ik leuk dwingt me het lege leuk nader te omschrijven: tijdens het hard fietsen is het moeilijk om na te denken, een prachtige tekening hoe het niet hardfietsen eruit kan zien

  10. het gevoel in simpele lijnen zo raak getroffen

  11. joost tibosch sr zegt:

    Het is ook te mooi voor woorden!

  12. iedereen kent geen woorden

  13. nadia zegt:

    ja, zo treffend mooi … zit er weer naar te kijken

Geef een reactie

