Een kadootje bij een goed doel

Beste lieve lieden,
Ik heb een prangend idee.

Ik zoek financiële hulp voor een vriendin in nood: haar 2 zoons zijn door hun vader ontvoerd naar Nigeria. Om tenminste op financieel gebied bij te kunnen dragen en de kinderen terug te krijgen heb ik het volgende bedacht:

Iedere Euro is van harte welkom, doch eenieder die een donatie doet vanaf €50,- krijgt een prent van mij kado. Inkt of potlood, aquarel of acryl, meestal op geschept aqaurelpapier van A5-formaat.

Ik heb in onderstaande diashow een selectie gemaakt van een stuk of 60 prenten, al zijn er in mijn blog uiteraard meer te vinden.

Neem contact met me op via het emailadres dat rechtsboven de pagina staat voor het verzendadres en de keuze die je gemaakt hebt.

Hier staat uitgelegd waar het om gaat en kan men doneren: http://whydonate.nl/terughalen-ontvoerde-zonen-in-nigeria/event/

Ik dank u alvast knetterhartelijk!

Barbara Jansma

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Dit bericht werd geplaatst in acryl, Actualiteiten, aquarel, Beeldende kunst, Kunst, oba, Prenten, tekening en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Een kadootje bij een goed doel

  1. Vince zegt:

    Geachte mevrouw Jansma, lieve Barbara,

    Grappig die WordPress van je, op de een of andere manier vind ik de zetting vriendelijker dan op het feestboek. Ben deze week in de ‘joy of missing out’ jomo, géén sociale media, hoewel ik heb een drietal maal gekeken. Zo zegt de slappe vaatdoek.

    Anyway, ik ga dat maar doen, ben vandaag de zwerver en de welpen en weet ik wie nog meer voorbij gelopen, heb me vanochtend geheel vrijwillig op mijn smoel laten slaan door m’n buurvrouw tijdens de allereerste Kravmaga training. En nu heb ik dan eindelijk al mijn boodschappen gedaan, ga even zitten en ik wie lees ik als eerste, mijn welbespraakte vriendin Barbara Jansma. Ha, tijd om echt bij te kletsen. Vandaar een vrijwel direct antwoord. Bovendien schrijf ik deze week slechts brieven, over de mail weliswaar, desalniettemin de vorm die is hetzelfde.

    Met een groet uit betondorp,

    Vince

    Onverveerd, vrij van enig angst, vertrouwend in kracht van ambacht, het best verwachtend, maar nooit op voorhand besluitend wat dat beste is.

    Uw loodgieter en dichter, Vincent Huijing

  2. Super Vince! Vooral dat: “anyway, ik ga dat maar doen”!
    En dat van dat bijkletsen ook :-)
    Mail volgt één dezer dagen.
    Lieve groet,
    Bar

Geef een reactie

