struggle for justice

Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst. Bookmark de permalink .

2 reacties op struggle for justice

  1. broekstukken zegt:

    Met wat kleine aanpassingen aan de tekst zou ik de vrouw op de prent dit plaatje willen laten horen: https://youtu.be/ADP65wbBUpc
    All I was searchin’ for was me.
    Ooh ooh all I was searchin’ for was me in a better world.

    Het is overigens een populaire titel. Keep ya head up

    girl keep your head up
    And when he tells you you ain’t nothin’ don’t believe him
    And if he can’t learn to love you you should leave him

    Eigenlijk zocht ik naar deze https://youtu.be/-L6qjwbklAQ (muziek uit mijn jonge jaren)

  2. een hard labeur, maar mooi

Geef een reactie

