brui me eigentrei!




eigenbrei-kl



Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, aquarel, Beeldende kunst en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op brui me eigentrei!

  1. joost tibosch sr zegt:

    Is dat nu die befaamde brui die we “eraan geven”?

  2. Dank!
    Of dat die ene brui is, zou best kunnen, zo diep zit ik nog niet in de materie dat ik daar een helder antwoord op moet schuldig blijven, met excuus…

  3. joost tibosch sr zegt:

    Is die gewone (oude) Nederlandse uitdrukking: “er de brui aan geven” (=teleurgesteld ergens mee ophouden) jou niet bekend? Begin ik nou zo’n oude kerel te worden? Nee, toch?

  4. Een gebreide ‘schootmobiel’ (?)
    De gedroomde grootmoeder van Samsom (?)
    Het toekomstbeeld van de mantelzorg of de kinderopvang (?)
    De onvermijdelijke aftakeling voor wie zorg behoeft tot een kinderwagenachtig wezen (?)
    Of eenvoudigweg hoe je je voelt als je wakker wordt met de startproblemen van een voertuig…

  5. Tuurlijk wel Joost, ik zat maar wat te dollen..
    Marius, in de roos!

  6. joost tibosch sr zegt:

    Wat ben jij me daar even een klier! (Als PC-oen ben ik weer vergeten hoe je zo’n lachend geel gezichtje moet maken. Dat moet je er dus maar bij denken!)

  7. Gele gezichtjes komen er hier niet in, vrees ik, of hartjes en aanverwanten. Dus dat je dat niet kunt is volslagen meerwaarde :-)

Geef een reactie

