buurvrouw








Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, schilderij en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op buurvrouw

  1. Soli zegt:

    Ik vind haar zo leuk, een beetje verstolen in het licht, springt ze eruit door haar blik: nieuwsgierig en tegelijkertijd naar binnen absorberend; ik kan er (ook :-) ) naar blijven kijken.
    Fijne, Bar.

  2. Dank, en ja, die blik. Ik dacht, naar aanleiding van Soli’s reactie, is nieuwsgierigheid zoiets als absorberend vermogen? Misschien wel. Denk haast van wel.

  3. broekstukken zegt:

    Ik zou de neiging te gaan rennen, moeten onderdrukken. Handen en blik beloven wat mij betreft weinig goeds.

  4. Martin, heb je dan misschien een verzoeknummer?
    Ze is ziek, en ze gaat dood, eerder dan wij, maar ik vond haar mooi, ook al was ze misschien niet eens lief.

  5. fulpsvalstar zegt:

    Als dat mijn buurvrouw was……….ik zou niet meteen gaan verhuizen.

  6. fulpsvalstar zegt:

    Dat wist ik dus niet, excuus.

  7. Fulps, het is iemand’s buurvrouw, niet de mijne, en ik ken haar niet eens, maar ik vond haar gewoon mooi. Ik wist het ook niet.

  8. jokezelf zegt:

    Ze is prachtig. Ik kom veel van haar tegen in het verpleeghuis waar ik werk. Goed getroffen!

  9. Ze treft het dat jij haar verschrompeling zo fraai op hebt gemerkt.
    De boekdelen spetteren uit haar ogen.

Geef een reactie

