Hans-Christian Ströbele




Ströbele-kl



Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, aquarel, Beeldende kunst, Prenten, tekening en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Hans-Christian Ströbele

  1. Soli zegt:

    Met trefzekere lijnen en toch lijkt het zo losjes getekend.

  2. het wás ook losjes getekend :-)
    Dank

  3. martin zegt:

    Een man met een rechte rug (dat zie je ook aan zijn gelaat): http://www.stroebele-online.de/

  4. Robert kruzdlo zegt:

    Bar ik reageer later ene ben benieuwd naar je reactie

    Groet Robert kruzdlo

  5. Ik moet, als ik je tekeningen zie, aan de Rijksacademie van Beeldende Kunsten denken. Heb ik toen al kennis gemaakt met je werk?
    Laatst las ik een stapeltje brieven van Jan van Riemsdijk en ja-hoor ik moest weer aan je tekeningen denken.
    Nee gekriebel is het niet, eerder een knot wol die uiteengevallen bijeen geveegd een voorstelling wordt. Spaghetti drawing. Laats zag ik een expositie in Boston van een kunstenaar Vernon. Nu daar ging weer mijn verstand richting jouw werk. Jullie zouden broer en zus kunnen zijn. Helaas kan ik geen foto van zijn werk je toezenden, maar als je met zijn werk geconfronteerd wordt zal je je verwondering niet kunnen verhullen.
    ‘Open houden, feest om te tekenen, goed kijken, laat je gaan enzovoorts,’ riep de mus van de academie Olthuis altijd. Ken je hem? Helaas ook dood… .
    Soit. Nee, gekriebel is het niet, dat doen kinderen of je hebt jeuk.
    Zal er een log op wagen dat ik gelijk heb. Toch?

  6. Robert, ik heb er later dan jij gezeten, met andere docenten die andere dingen zeiden, en ik luisterde nooit, dus er gaat geen belletje rinkelen.

  7. Martin, je ziet soms aan iemand’s puntje van zn neus al offie een rechte rug heeft

  8. Wat een lekker fladderend hoofd.
    Hij heeft meer weg van een musicus dan van een politicus.
    Is het een andere HCS dan die Duitse parlementarier?

Plaats een reactie