Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, Prenten, tekening en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op

  1. levensvol gezicht, Bar
    hij leest nog zonder een bril
    zijn nieuwe gedicht :-)

  2. vind hem lijken op een bestaand persoon en dat moet niet eigenlijk, ik mag hem wel

  3. joost tibosch sr zegt:

    Kijk niet zo bewust in spiegels en zo, maar zag een paar dagen terug ineens de eerste aanzet van wallen onder de ogen. Bij bovenstaande tekening denk ik “zou ik bij een portret ook zo weerloos waarlijk wallen hebben?”

  4. Dank je Marius, en dat doettie vast wel :-)

  5. Jan, ik zie wie je bedoelt, maar het is maar een verre gelijkenis. Ik mag hem ook wel.

  6. Joost, de vorm van een oog in aanmerking genomen heeft iedereen walletjes. Jij ook vermoed ik.

  7. Ik heb zojuist in de spiegel gekeken en……….verrek, walletjes.

  8. martin zegt:

    Slachtoffer van de paticipatiesamenleving, vermoed ik.

Geef een reactie

