Introspectie op katoen

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Beeldende kunst, Kunst, Prenten, tekening en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Introspectie op katoen

  1. Ik vermoed dat-ie
    niet zijn driftleven op het oog heeft
    of met 1 oog toch wel (?)

  2. Het is vast een wijs mens, Marius :-)

  3. en bedachtzaam, Barbara :-)

  4. ontzettend. Wou dat ik zo was…

  5. Dit is op Dit is mijn wijn… herblogden reageerde:
    Introspectie van katoen

  6. solidiann zegt:

    Kijken, reflecteren met een oog open, een oog dicht. Twee kanten die goed samengaan in een beeld. Mooi belicht.
    De titel prikkelt en dat terwijl katoen zacht is :-}

  7. Dank je wel Dianne, en het is echt op katoen :-}

  8. sprakeloosid zegt:

    Tjemig, bij de titel dacht ik vooral aan een inkijkje op ‘goed’ en ‘slecht’ katoen en dat de voorkeur uitgaat naar katoen dat zonder kinderareid en milieuvriendelijk is verwaardigd. Hoe naïef kan een mens zijn.

  9. katoeninspectie had het dan geheten denk ik

  10. Abel Staring zegt:

    Ik las eerst ‘inspectie van katoen’ maar het is ‘íntrospectie op katoen’ bij nader toezien.
    Dat ene oog dicht intrigeert me. Neemt mijn mate van introspectie toe als ik ’n oogje
    dichtknijp? Je word dan natuurlijk wel toegeeflijker jegens jezelf…
    Ik heb au fond vijf keer geoefend en mijn constatering is:
    niet mijn intro – maar mijn extraspectie neemt toe. Ikke kijk met verdubbelde aandacht,
    maar jouw proefpersoon is natuurlijk geen AS.

    Ik hoop voor de afwisseling binnenkort een natuurimpressie te mogen zien.
    Het is buiten nu zinderend met gelukkig hier weer gezoem van bijen.

  11. Ik had je graag willen zien pogen, Abel, moet een meesterlijk gezicht zijn geweest!

    Er zijn veel lui die enorm leuk natuurimpressies doen, zal ik eens een link voor je zoeken?
    Of zal ik geheel in de interactieve internetgeest een gratis verzoeknummertje voor je doen?
    Ik zal even aan intro-en extraspectie doen om te zien waar ik zin in heb… :-)

Geef een reactie

