Traag besef

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Beeldende kunst en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Traag besef

  1. Abel Staring zegt:

    Je maaksel is fraai! Je verdoezelt te uitgesproken lijnen en dat past
    voortreffelijk bij een titel als ‘Traag besef’.

  2. het was erg prongeluk Abel. Ik had die woorden in mijn hoofd, en een pen in mijn hand, en ik dacht, je zult zien dat er weer iets anders gebeurt dan ik wil, en ik tekende en maakte een vlek, en met wegpoetsen werd de troep wat groter, en ik depte me een versuffing en was tevreden. Het verdoezelen ging vrij, naja, onhandig. Maar precies goed.

  3. solidiann zegt:

    Schei uit over trage beseffen :-}} maar hij is weer mooi! Zacht, zoals dat bij een traag besef gaat.

  4. joost tibosch sr zegt:

    Als ik je goed begrijp heet dit tot in het maken van het prachtige koppie toe gewoon “secundair”?

  5. fulpsvalstar zegt:

    Traag besef……………achter het mooie gezichtje is het een weinig vaag.

  6. Dianne , ja :-)

    Joost sr, ik ben wat traag vandaag, dus ik snap niet goed?

    Fulps, misschien is het hele besef nog niet klaar…

  7. ik herken die traagheid heel snel ;-)

  8. Dauw zegt:

    Die kleuren, zijn zo mooi als ze gebeuren…

  9. joost tibosch sr zegt:

    Dat bedoelde ik nou juist…Je hebt van die mensen die genoeg hebben aan een niet te snappen zin….

  10. Joost sr, daar heb ik voor mijn resterende jaren genoeg aan :-)

Geef een reactie

