Oud kind

 

 

Oud kind, olie op doek, 50x70cm, ©Barbara  Jansma, 2013

 

 

 

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, Painting, schilderij en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Oud kind

  1. martin zegt:

    Een oude vermoeide man, zou ik zeggen. Al sluit dat het kind niet uit.

  2. Opzetje geslaagd
    Nu nog verzorgingshuis met
    Vondelingenluik :-)

  3. Hij of zij mag nog even bij mij blijven :-)
    Dank Marius

  4. joost tibosch sr zegt:

    Ik(we)kijk(en) mijn (onze) ogen uit op een baby. Vroeger had ik een vaste les waarin 5Havo mensen een babyfoto van zichzelf meebrachten. Wat er in die les allemaal gebeurde..je gelooft het niet. Hoe oud je ook mag zijn, dan komt het beste weer in je naar boven!

  5. Wil ik geloven joost sr.! Mensen zijn intrinsiek wie ze als baby al waren. Weet ik, en het is zo. De rest is franje en ballast en oud worden.
    Zo voel ik nu, al wil ik de meerwaarde van ervaringen helemaal niet uitgummen hoor.

  6. Goed gezegd en mooi neergezet. Oud kind verwoordt wat ik ervaar bij mijn moeder – en dan doet het wel eens zeer als iemand er een -s- achter plakt

  7. Dank je Anne. Die s is niet waar en in een kippehokje om er maar bij te kunnen. Bukken is moeilijk voor stroeve lui.

  8. Robelia zegt:

    mooi, maar mis de knipoog naar de schoonheid van het ouder worden..

  9. Hangt ervan af over welk soort ouder worden dit gaat, Robelia, en waarom iets schoon moet zijn om een knipoog te verdienen of te willen…

  10. Soli zegt:

    in zichzelf met opkrullende wimpers

  11. kuifjesimon zegt:

    kwas die ene pasfoto al een tijdje kwijt …

  12. Mooi, Dianne

    Simon, :-)

  13. associatie: aardmannetje. Maar wel een heel mooi uitgevoerd aardmannetje.

Geef een reactie

