Missing link

 

 

Missing link, ©Barbara Jansma, 2013

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, tekening en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Missing link

  1. martin zegt:

    Mooi zo weinig lijntjes.Ik mis ze niet.

  2. Gelukkig maar. Ik vond het zelf al wat veel lijntjes, maar het echt had er nog meer.

  3. geen streepje te veel hoor…

  4. fulpsvalstar zegt:

    Ziet eruit als een aardig beestje

  5. Dat kan een gevaarlijke gedachte zijn Fulps :-)

  6. Robelia zegt:

    Ik had iets met paaseitjes verwacht :)

  7. Erbarme dich is toch ook een gooi in die richting?

  8. Robelia zegt:

    Mag het ook het slotkoor zijn :)

  9. vooral het slotakkoord van het slotkoor, zo even knarsend hangen, prachtig.

  10. Robelia zegt:

    Gelukkig is het morgen Pasen. Dat getreur voorafgaand aan het feest gaat je niet in de koue kleren zitten, vooral niet nu het hier zachtjes begint te sneeuwen ook nog.. Morgen in de Here, samen met zijn discipelen paaseitjes zoeken. Ik verheug me er nu al op.

  11. solidiann zegt:

    Maar hij kijkt er erg verstandig bij. Mooie.

  12. Klopt tot op ieder haar nauwkeurig met de eerste mens
    En met mij als ik ’s ochtends in de spiegel kijk

    En dan ook nog met zo’n blik in de ogen
    waaruit duidelijk een permanent gemist verband spreekt :-)

  13. Dank Dianne!

    Geweldig Marius, vooral die woeste zee op het hoofd, formidabel :-)

  14. joost tibosch sr zegt:

    Liever deze missing link, dan weer een linke Paashaas

Geef een reactie

