Bootje

 

 

aquarelpotlood op aquarelpapier, ©Barbara Jansma, 2013

 

 

Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Beeldende kunst en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Bootje

  1. Groot compliment!
    In het echt is het iets meer zo, van dromerig citroen en diep donker zwartbruin maar ik kreeg de scan niet goed.

  2. Ato Negro zegt:

    O…
    Deze vind ik erg mooi…

  3. Dank je wel Ate

  4. Mooi , anders dan de portretten die ik van je ken. Mooi!

  5. Leuk idee, dat een beeld van een boot een portret kan zijn. Dank je Anneke

  6. Robelia zegt:

    Jou toekomst ligt in de bootjes, landelijke vergezichten, kleurige landschapjes. Zoals van Gogh van de aardappeleters naar zuidfrankrijk ging en het licht zag, zoiets. Zon, einders, een trentbreuk?

  7. Doe mij dat huisje in zuidfrankrijk maar, later als ik groot ben :-}

  8. joost tibosch sr zegt:

    Da’s mooi..zo’n bootje..en je kunt er alle mogelijke goede of slechte weer bij denken!

  9. Ja, is zo Joost sr. Dank je.

Geef een reactie

