Gescanned

 

 

gescanned. ©Barbara Jansma, 2013

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, tekening en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Gescanned

  1. Soli zegt:

    die voeten als tastend houvast…

  2. joost tibosch sr zegt:

    In de dichte MRI-scan, waar ik ooit in terecht kwam, lag ik plat en een bezorgd verpleegstertje kwam vooraf vragen of ik last van claustrofobie had, wat ik niet heb. Hij/zij hier, voor mij niet echt duidelijk, kan daar in ieder geval geen last van hebben, eerder van hoogtevrees. Met mijn verleden dacht ik eerst nog aan een kruisiging, maar het verticale matras (en nu maar hopen, dat ik het goed zie) tegen de paal maakt dat wel onmogelijk, hoewel de haren hem/haar wel te(n?) berge rijzen.

Geef een reactie

