zwijgen

Zwijgen, ©Barbara Jansma, 2013

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Beeldende kunst, tekening en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op zwijgen

  1. martin zegt:

    Het lijkt hier van verdriet.

  2. baruman zegt:

    @ Barbara, boeiend en inlevend portret, ik moet er lang naar kijken en ontwikkel daarbij verschillende gedachten. Mooi!

  3. joost tibosch sr zegt:

    Zwijgend doe ik mijn ogen dicht. Weet nog even niet, waar ik mijn handen moet laten…

  4. Martin, is het misschien ook. Verdriet is 1 ding, wat je niet zeggen mag of kunt kan een overtreffende trap zijn.

    Baruman, dank je wel!

    Joost sr, hoeft ook niet.

    Dank allen voor mooie reacties!

  5. Soli zegt:

    Leunen tegen een muur van lippenstift…

  6. een gedicht :-)

Geef een reactie

