Opgesloten

 

 

 

Opgesloten, potlood en krijt, ©Barbara Jansma, 2013

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, tekening en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Opgesloten

  1. Ik weet niet Hennie. Ik zag deze vrouw vandaag, achter de tralies van een gesticht, en ze was hartstikke vrij en niet vast in zichzelf. Wat een sprankelende prachtige dame vond ik haar.

  2. Abel Staring zegt:

    naar binnen gekeerd
    die ogen maar die mond wil
    wat zeggen

  3. Soli zegt:

    aangrijpend, klein meisje in ogen en mond

  4. joost tibosch sr zegt:

    Wie zet zo’n vrouw nu achter een tralienet! Is dat nog het oude vrouwentaboe..zo van: het is dat wij mannen die vrouwen nodig hebben voor nageslacht, maar wat moet je er nou verder mee!

  5. fulpsvalstar zegt:

    Als deze mevrouw een gevaar is voor zichzelf en voor anderen dan moet ge achter de tralies, je kan de mate van storing niet aan het gezicht zien.
    Prachtige plaat trouwens!

  6. fulpsvalstar zegt:

    “ge” moet zijn “ze”.

  7. Mijn schuld. Ik had geen ‘tralies’ moeten zeggen. Dan wordt ieder denken vierkant gekaderd. De dame was in het echt veel mooier dan ik later kon bedenken en tekenen Al leek ze minder kwetsbaar dan ik heb getekend, dus dat had ik denk ik wel goed gezien. De achterkant.

Geef een reactie

