Beppe Maaike, een vraag aan de schrijvers/dichters die meededen.

Vraagje, serieus vraagje.
Iemand die in de Openbare Bibliotheek Amsterdam tentoonstellingen maakt is geïnteresseerd in de Beppe Maaike-serie. Met ingesproken teksten en prenten erbij, in een hoekje in de OBA. Althans, dat heb ik begrepen. De vraag is voor hen die meeschreven, is er iemand die hier niet aan mee wil werken? Of er ruimte is voor alle bijdragen weet ik nog niet, ik weet nog veel niet, want ik ga binnenkort pas eens praten maar eerst wil ik jullie toestemming. Laat me weten asjeblieft, via mail kan ook.

Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, Beppe Maaike, expo, gedichten, Kunst, poëzie, Prenten, proza, tekening, tentoonstelling, vk-bloggers en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

21 reacties op Beppe Maaike, een vraag aan de schrijvers/dichters die meededen.

  1. Apiedapie zegt:

    Ja hoor, vind ik leuk, als ik maar op de hoogte wordt gehouden, en een klein bronvermeldinkje wordt ook zeer op prijs gesteld. Leuk!!

  2. knutselsmurf zegt:

    Wat vinden ze er bij de bibliotheek van dat wij dezelfde afkorting hebben ?

  3. Glaswerk zegt:

    Leuk, Beppe Maaike Goes Famous!

    Aangezien Ivy toentertijd ook een bijdrage heeft geleverd aan Beppe Maaike, maar tegenwoordig zelden meer op ‘het blog’ te vinden is, heb ik haar net jouw verzoek doorgegeven: zij heeft geen enkel bezwaar en als er nog iets gedaan moet worden hoort zij dat graag van jou.

  4. King Billy zegt:

    Mijn zegen hebben jullie.

  5. Appelvrouw zegt:

    Ha, je wordt beroemd.
    Ik heb geen bezwaar.

  6. martin zegt:

    Geen bezwaar maar dat mailde ik al.

  7. zij gaat de wereld in
    mooi zo

  8. Mevrouw van der Pol moet ik nog steeds eens herplaatsen, komt een keer.
    Dank allemaal, over anderhalve week weet ik meer van of iets doorgaat en in welke vorm, maar nu weet ik tenminste een soort van groen licht :-)
    Later ga ik op de vorm in, maar niet nu, want anders raak ik door de war. Dank en truste voor zo!

  9. svara zegt:

    Het is goed Barbara
    Bronvermelding is wel fijn maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
    Succes met het project

  10. Robert Kruzdlo zegt:

    Ik doe graag mee.

  11. STUDIO ARTaaa ziet het wel zitten, Barbara
    Alleen de aandeelhouders heb ik niet te pakken kunnen krijgen.
    Als oprichter heb je mijn zegen.
    Meestal is dat voldoende.
    Mochten mijn investeerders achteraf bezwaren hebben,
    dan zal ik een van mijn commissarissen zijn bonus afpakken.
    Dat werkt altijd.

    Groet,
    Marius van Artaaa

    PS
    De kans wordt groter dar ik deze zomer mijn eerste veiling in Den Haag kan organiseren.
    Men heeft mij een buurtpark aangeboden met een flinke partytent en een straatorkest om het publiek ‘in de val’ te lokken. :-)

  12. fulpsvalstar zegt:

    Tuurlijk, ik vind bijna alles goed.

  13. Dank allen!
    UIteraard met bronvermelding!!! Ik zal later nog eens wat vragen en voorleggen, maar één vraag kan ik nu vast stellen voor wie nog even langskomt: Diegenen die een avatar gebruiken, willen die als zodanig vermeld worden of met echte naam? Als het door gaat hoor, weet ik nu nog niet.

  14. Geweldig Marius!!!

  15. bertdeben zegt:

    is helemaal goed voor mij!

  16. fulpsvalstar zegt:

    Ik gebruik altijd mijn eigen naam en mijn avatar ……….dat ben ik zelf.

  17. King Billy zegt:

    Mocht Penelope , die wacht op haar Zoetwater Admiraal op de rede van Terschellingop de ‘Shag’, een replica van de ‘Zeven Provincien van Adm. De Ruyter worden geplaatst, dan uiteraard met Avatar.

  18. Dank allen, ik zal onthouden en zo nodig nog eens vragen. Het gaat alleen ietsies op de langere baan wegens omstandigheden, met permissie.

  19. Appelvrouw zegt:

    Barbara, ik heet altijd Appelvrouw.Graag.

Geef een reactie

