Knoeien




Knoeien, olie op doek, ©Barbara Jansma, 2012


Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, schilderij, schilderijen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Knoeien

  1. wie zo knoeit hoeft nooit op te ruimen ;-)

  2. Fenny zegt:

    Zo wil ik ook wel knoeien!

  3. Robelia zegt:

    Heb je Flappie toch zijn nekje doorgebeten?

  4. galmiers zegt:

    Niets heerlijker dan op een mooie winteravond wat te avonturen met je nieuwe lippenstift (koraal van de Hema), te reizen van haven naar haven zodat een mooie, zachte punt ontstaat.

  5. :-)
    Dank allen!

  6. Zilvertje zegt:

    Hij had ogen in zijn achterhoofd en zag dat ze een kus drukte op zijn oude hoofd nog voor hij het voelde, hij moest gaan, zijn tijd was om, het nieuwe jaar werd bijna geboren.

  7. martin zegt:

    Mooi abstrakt en toch een herkenbare Jansma. (Het lichte vlak rechts vind ik minder.)

    Inderdaad als het dan toch wat meot doen (en dat oor zorgt ervoor dat je dat moeilijk kan laten) dan is het toch een woeste zoen met lippenstift op het achterhoofd van een kale man met een paar haren.

  8. Mooi Zilver.
    Dank Martin, en niks moet hoor. Mooi beeld.

  9. Mooi dit, ik vind helemaal niet dat jij geknoeid hebt. Dank voor je mooie beelden en ik wens je een zeer beeldig 2013!

  10. Dank je wel Anneke! Titel ging niet over mijn geknoei, kan ik boeken over volschrijven maar een doekje is me daar te bijzonder voor, titel was gewoon een titel.
    Jij ook een zeer verhalend 2013!

  11. Abel Staring zegt:

    De mond is heel goed te ontwaren
    temidden van al dat rood van…?
    Oor en brein zijn niet in de war.
    Er is wat geschied en dat is niet
    te ontwarren maar het levert wel
    een intrigerend portret op waaruit
    dat rood, die mond naar voren
    springen.

    Ik neem mijn petje even af en
    kijk in mijn met stof beslagen
    scheerspiegel en dring niet
    echt door tot het daar mij
    aangrijzend gezicht.

    Mensen zijn raadsels, ook voor
    zichzelf vaak.

  12. Dank je Abel, mooi en ja, van die raadsels.

  13. joost tibosch sr zegt:

    Heeft ie nu een politiepet op? En is deze politiejongen op oud&nieuw overvallen door roodgelipte zwaargeverfde ongetemde dames? En..al mijn wensen voor het nog oude jaar en voor een nog beter nieuw jaar!

  14. :-)
    Ook alle beste wensen voor nu en straks en later en altijd!

  15. Wille zegt:

    prachtig geknoeid :-)
    beste wensen voor 2013!

Geef een reactie

