15-12-2012 untitled




untitled, oil on cancas, 40x50cm, ©Barbara Jansma 2012


Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, schilderij en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op 15-12-2012 untitled

  1. zaborie zegt:

    Erbarmen voor deze roodharige vrouw

  2. zandkastelen zegt:

    Iets van een clown, maar ook van langnek (de man die alles zag) en die pijn beloofd weinig goeds.

  3. joost tibosch sr zegt:

    Ingetogener en wellicht ingehoudener dan de befaamde schreeuw uit onze kunstgeschiedenis. Laat ik nou toch weer eens niet meteen op o zo bekende naam van schilder en schilderij komen! En ik weet zeker dat ik die ken! Het ios nu te laat, om mijn hersenen nog te pijnigen!

  4. joost tibosch sr zegt:

    @Fulpsvalstar Dank! Wist het vanmorgen ook weer! Als ik maar uitgeslapen ben (heb)..

Plaats een reactie