waarneming







Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Beeldende kunst, Kunst, Prenten, tekening en getagged met , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op waarneming

  1. solidianne zegt:

    bijzonder om nog even gezien te hebben, mooie!
    x

  2. Graag gedaan en dank! X

  3. Dauw zegt:

    De harteklop van de wereld klinkt in haar buik…
    Knap.

  4. nadia zegt:

    haar ogen zijn gesloten, aandacht naar binnen gericht. Buikgevoel, Een doorschijnend oog, maar ik zie net als Dauw ook de wereld erin. Zwanger van de wereld. Geen armen, dit houdt me bezig

  5. Dank jullie wel. mij houdt het ook bezig, die hartslag, die eerst een heel bos was. Geen armen duidt volgens mij op dat er een symbool van je is gemaakt. Door jezelf of door een ander, en terecht of onterecht. Mythes bekeken door de bril van misschien-waar of door de bril van misschien-niet-waar. Ligt niet aan de bril. Of wel. Sorry, te moeilijk voor mij.

  6. jokezelf zegt:

    Ik zie er ook de hele wereld in – de mensheid die in stand gehouden wordt door ‘de’ vrouw, hier als symbool voor het leven.

Geef een reactie

