Bezocht




Inkt op papier




Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, tekening en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Bezocht

  1. galmiers zegt:

    Hij zit er een beetje sipjes bij waarschijnlijk had hij geen thee en ook geen lange vingers en je wilt toch een beetje beslagen ten ijs komen als je bezoek ontvangt. Misschien had de bezoeker eerst even moeten bellen?

  2. King Billy zegt:

    Of bezoekster?

  3. De ontroerende vergankelijkheid
    van een wilgenblaadje
    ooit

  4. Abel Staring zegt:

    Job, denk ik, Job zit daar, Job van
    Wenckebach, zie

  5. joost tibosch sr zegt:

    Ik zie Syrie en alle ellende van onze wereld..en word erg bedroefd, voel me gruwelijk machteloos..

  6. svara zegt:

    waar strijd is, is ellende
    mooie prent!

  7. broekstukken zegt:

    Get up, stand up zou ik willen roepen, maar dat is een afwijking war ik wel vaker last van heb.

  8. besef kan pijn doen, en pijn kan uitputten. iedereen staat altijd weer op, uiteindelijk, en gaat uiteindelijk liggen.

  9. fulpsvalstar zegt:

    Ridder van de droevige figuur, alles verloren, tot en met zijn jansen en tilanus.

Geef een reactie

