Zo simpel



Zo simpel is de kadans
het dappere schuren aan
de rijkdom van verlatenheid
tot het doorklinkt in je bot,
nee, twee botten.








voor Joost


Dit bericht werd geplaatst in Kunst, poëzie en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Zo simpel

  1. fulpsvalstar zegt:

    De juiste woorden, erg mooi.

  2. Letterzetter zegt:

    Zo mooi, woord en klank
    Hij zal het nodig hebben.
    Fingers crossed.

  3. Zo mooi is de kadans.

  4. joost tibosch sr zegt:

    Mocht je deze Joost bedoelen: ik hoor en zie mijn moeder zeventig jaar en meer geleden het rozenhoedje bidden, verbaasd over en jaloers op haar intens geduldige devotie…en tot op de dag van vandaag voel ik mijn ongedurigheid..ik houd het wel 8.17 vol, maar niet echt!

  5. Joost Lips zegt:

    Mijn hartelijke dank Barbara.

  6. Graag gedaan Joost.

  7. joost tibosch sr zegt:

    O, wat stom! Sorry, andere jonge Joost!

  8. Geeft toch niet, Joost. Het was voor iedereen, en jouw herinnering is erg mooi. Dit was voor eentje in het bijzonder. Ik had er zelf ook wat aan al heet ik geen Joost :-)

Geef een reactie

