Honger




‘Honger’, aquarelpotlood, Barbara Jansma 2012




Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Beeldende kunst, Kunst, Prenten, tekening en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Honger

  1. assyke zegt:

    het oog als hoorn des overvloeds –
    gezegend zij wiens oog regelmatig overstroomt…

  2. Ik was bij mijn moeder vanmiddag die vertelde mij een wreed verhaal. Haar broer had de hond van zijn zoon te logeren. Zelf heeft de broer n mopshondje. De hond was net uit de auto bij hun woning gesprongen of ze hoorden n gruwelijk gejank. De logé had n oog van t mopshondje er uit gerukt. Daar moest ik aan denken toen ik je aquarel zag.

  3. Gatverdarrie Anneke… wat gruwelijk.
    Wat een bizar precisiewerk ook eigenlijk…

  4. solidianne zegt:

    Gaf mijn ogen de kost en het was een lust voor het oog :-)

  5. Mooie, en dank!

  6. honger vreet
    naar binnen
    ziet niet
    wat voor het oprapen ligt

  7. joost tibosch sr zegt:

    Waaarom die vrouw zoveel kleiner als dat mannelijke hongerhoofd?

  8. Mooi en erg Anne. En waar.

    Joost, ik had niet gezien dat eentje het mannetje was en eentje het vrouwtje, dus daar kan ik geen antwoord op geven…

  9. broekstukken zegt:

    Begin zo langzamerhand de kunstenaars te begrijpen die hun werken ‘zonder titel I et c.’ noemen. Ik ga er niet meer opletten bij je tekeningen en ik denk dat ik dan meer zie.

  10. Heel verstandig Martin. Ik ben er ook niet zo dol op. Misschien beter een nummer geven.

  11. joost tibosch sr zegt:

    Op mijn eerste ouderavond hier, heel lang geleden, merkte ik tot mijn opperste verbazing dat ouders hun dochters ook “hij” noemden. Na alle jaren ben ik er aan gewend geraakt dat men wat slordig omspringt met het geslacht!

Geef een reactie

