On second thought




On second thought, conté, Barbara Jansma 2012




Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, Kunst, tekening en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op On second thought

  1. abelstaring zegt:

    Helderder dan je vorige, ‘Bedachtzaam op zondag’. Minister De Jager heeft je laten vallen, maar of jij dat betreurt? ’t Is natuurlijk wel een kerel van een kereltje.

  2. Hoe kun je de ene dag of smoel nou helderder vinden dan de vorige, dat snap ik niet.
    Maar dank :-)

  3. abelstaring zegt:

    Dit arme ouwe mannetje raakte een tikkeltje in de war bij zijn eerste visie op jouw Bedachtzaam op zondag maar nu zie ik een glashelder portret, o begaafde tekenares!

  4. Arm oud mannetje, put je nou niet uit in uitleggingen, al snap ik het al beter denk ik.
    Maar mijn persoonlijk nader inzien levert vooralsnog bijster weinig op, en ik heb besloten dat voorlopig maar okee te vinden. Er komen vast nog een hele hoop bij nader inzienen :-)

  5. Sorry, dank voor het compliment, en ik ben een slechte gastvrouw vrees ik. Beter even een tukje doen.

  6. solidianne zegt:

    Ze kijkt zacht, lief maar ook een beetje mijmerend droef

  7. vol nuance en indrukken, inderdaad een zachte blijk..bijzonder weer!

  8. ..het is nog vroeg, zachte blik bedoel ik..

  9. het oog is op zich een portret van een wat kalige jongeheer met zonnebril. zou ze daar van mijmeren?

  10. Dianne, er zit ook iets afgewends in, iets dat ik nu even niet te pakken krijg.

    Koen, zachte blijk vind ik mooi.

    Ton, daar moet ik over mijmeren :-)

Geef een reactie

