Homo Ludens




‘Homo Ludens’, ecoline en inkt, Barbara Jansma 2012




Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Beeldende kunst, Prenten en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Homo Ludens

  1. Joost Lips zegt:

    Fraai Barbara,
    ook je tekening van Komrij heeft mij vandaag getroffen.

  2. Dank je wel Joost. Heb vandaag veel gezien en gelezen, van Kopland ook, en in alle warreling van tijd en geheim vond ik deze wel een juist antwoord, namelijk geen. Want ik weet geen antwoord.

  3. joost tibosch sr zegt:

    Nu weet ik alleen zeker dat ik niet meer op een spuitend vlaggende walvis zal kunnen zitten. Blijf hardnekkig volhouden dat dat misschien niet zo erg zou kunnen zijn! Wat dacht je? Ben ik nog een homo ludens?

  4. Juist wel Joost sr, blijkbaar tijd voor iets nieuws :-)

  5. Hè ja en dan het water lauwwarm…..

  6. Abel Staring zegt:

    te walvis zit zij
    en vaart haar vlag in top
    de aardbol over

  7. Vogel-vrij zegt:

    Jonnah and the Whale.
    Revisited.

Geef een reactie

