Zelf




‘Zelf’, 14x19cm, ecoline en inkt, Barbara Jansma 2012




Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, Prenten, tekening en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Zelf

  1. martin zegt:

    Oog, traan, hand en haar; veel haar en intrigerende hand.

  2. Die traan had ik niet eens gezien, en ja, die hand….

  3. joost tibosch sr zegt:

    Vindt die “ouwe gek”, itt tot gister, niet lief..Hoe komt dat nou toch?

  4. Gisteren zat er een speelgoedautootje bij, nu een hand die maar wat doet. En gisteren was het duidelijk ingekleurd, en nu loopt alles wat door elkaar heen. Denk ik hoor…

  5. Gister was het iemand die duidelijk was en geen controle had, nu is het iemand die duidelijk is, in alle verwarring.

  6. joost tibosch sr zegt:

    Waarom moet je nou in alle verwarring ondanks dat speelgoedautootje twee keer reageren? Je weet toch dat ik met name op ogen let?

  7. Laila zegt:

    Prachtig; ik zou hem van je willen kopen.

  8. Laila, dank!
    Mag hoor, rechtsboven staat mijn mailadres, geef ik je meer informatie. Leuk! Wat een eer!

  9. Laila zegt:

    Geregeld Barbara! “Zelf “past natuurlijk bij mij:-)

    Raad je een groot passe-partout aan?
    En welke lijst zou jij er om doen?

  10. Hoi Laila, ik heb even zitten nadenken. Ik denk dat ik een passe-partout met een rand van een centimeter of 3 zou doen, misschien 4, (of 3 opzij, 3.5 boven en 4 onder) wel van stevig karton, en een niet te forse lijst, 1 cm of dunner, in een bruin of oranje-geel wat er in voor komt. Zelf doe ik blokkerlijstjes :-) maar dat is eigenlijk geen gezicht. Je kunt ook naar een lijstemakerij gaan, niet zo’n protserige maar eentje met oog en verstand, die kunnen een hoop. Als je het zelf doet, neem dan aquareltape om het te fixeren, dat is niet zuur en beter voor het papier.
    Moet ineens druk doen nu, hoop dat jij en wie weet meer lui hier wat aan hebt en hebben!

  11. Laila zegt:

    Goeie tips;bedankt.

  12. Laila zegt:

    In het echt is hij nog mooier!

  13. Fijn!!!!!!!
    Het is feitelijk een doffe ellende, dat scannen. Het komt nooit goed. Maar wat een geluk, dat echt echt is en gezien kan :-)

Geef een reactie

