Blogger’s Delight: Beppe Maaike’s ‘De vliegenier’



Hier issie dan! Een nieuwe verzameling gedichten en verhalen bij een prent uit Beppe Maaike’s Ondraaglijke Vertellingen’






Fragment uit het oorspronkelijke verhaal ‘De vliegenier’




Deelnemers:
Apiedapie
Fulpsvalstar
Martin Broek
Abel Staring
Ton de Gruijter
Svara
Dianne Soli
Hennie van Ee
Bert Deben
Letterzetter

Jan Krosenbrink met:
lazer op en
donderstraal je
laser uit jouw
folder voordat
ik m’n kolder
oogluikend zijn
gang laat gaan

————————————————————————————————————————————–

In de loop van de dag vul ik het lijstje nog aan.

Allen, hartelijk dank voor meedoen, meelezen, genieten, en nu ga ik in alle rust, met koffie, alle bijdragen tot me nemen :-)

Bar

Dit bericht werd geplaatst in Beppe Maaike, gedichten, Kunst, Prenten, tekening en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Blogger’s Delight: Beppe Maaike’s ‘De vliegenier’

  1. Pingback: De Vliegenier – met Barbara Jansma | svara

  2. Abel, ik kan op jouw bijdrage niet direct reageren, dus even hier: Ik vind hem meesterlijk.

  3. Jan Krosenbrink, ik begin hem zo zachies aan te voelen, dwars door die lekkere cadans heen.
    Als bij een oogluikend kiempje laat ik het nog even met discreet afgewende blik dichter bij komen :-)

  4. Pingback: Kijk eens omhoog | Het is goed

  5. timmerark zegt:

    Kan ik reageren, ergens? Bij dit zogenaamd onafhankelijk forum heb ik een ban.

  6. bert deben zegt:

    een kleine groep (dit prachtig zomerweer houdt mensen natuurlijk weg van het scherm), maar daarom niet minder sterk van kwaliteit … Elke keer weer een leuk initiatief!

  7. Timmerark, je reageert hier toch?

    Bert, klein maar fijn! :-)

  8. nadia zegt:

    ik zit nu aan Abel Staring! Amaai zeg, wat kunnen ze hier schrijven!

  9. Ja hè? sprak ze trots :-)

  10. solidianne zegt:

    Er zit subtiele humor in de oorspronkelijke vliegenier. Dat bevalt. Zeer!

Geef een reactie

