Update van In Mekaar



'In mekaar' update, 50x60 cm, 2012, B. Jansma



Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, schilderijen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Update van In Mekaar

  1. Wat vind ik dit een waanzinnig gaaf beeld! Super.

  2. fulpsvalstar zegt:

    Zogezegd een ei met karakter….prachtig.

  3. gyula zegt:

    Het onderwerp geeft me een Jeroen Bosch ,middeleeuws gevoel. Waarom weet ik niet.
    Aandacht voor een heel precies werkje lijkt het . Mooie aarde kleuren heb je gebruikt zeg.

  4. Dank jullie wel!

    Gyula, ik ging van de schrik mijn beeldscherm kallibreren, want ik zag die mooie kleuren niet, en toen werd ik sneeuwblind en toen heb ik maar systeemherstel gedaan. In het echt issie dus mooier :-)

  5. gyula zegt:

    haha! ik vond hem zo al mooi genoeg

  6. dauw zegt:

    Helemaal eens met Gyula, de kleurencombinatie is prachtig…

  7. nadia zegt:

    volgens mij is het klaar hoor Barbara, zo’n mooie, zachte kleuren … zat gans anders in mijn herinnering

  8. Niet klaar, Nadia, maar in de buurt :-)

Geef een reactie

