Torso




'Torso', B. Jansma, 2012




Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Beeldende kunst, Kunst, Prenten en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Torso

  1. gyula zegt:

    Marty Feltman is niet dood!

  2. DagEnDauw zegt:

    Wat een heerlijk lijf!
    Een triomfantelijk triumviraat…

    ;-)

  3. zo gespiegeld lijkt
    ze sprekend op haar bio-
    logische vader ;-)

  4. Appelvrouw zegt:

    Waar kijkt zhij naar?
    Een tekening waar ik diverse uitdrukkingen in zie, verre van statisch!

  5. Aad Verbaast zegt:

    Deze vind ik echt briljant!
    Lijf, gezicht, en nog veel meer te zien..

  6. lebonton zegt:

    zal ik hem ook hier mooi vinden? ach komaan, doe ik!

  7. joost tibosch sr zegt:

    Ik kijk mijn ogen uit..maar zie alleen maar een rare eenling die hier morgen zo met de optocht mee kan lopen met een bosje leeggelopen ballonnetjes. En hij deelt kaartjes uit met “Zielig, hé! Van Toon, die zo goed kon blazen!”.

  8. Dirk zegt:

    ;-) Prachtig hoofd

  9. Dank jullie wel!

    Gyula, ik moest Feldman even opzoeken, wat een geweldige tronie! :-)

Geef een reactie

