Wens







Mijn kerstwens is dat eenieder zich in meesterlijk gezelschap bevindt, ook zijn eigen, en ergens iets moois ontwaardt en onthoudt. Keep up a spirit!



En dank allemaal voor een fantastisch blogjaar!

Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Beeldende kunst, Kunst, Prenten en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Wens

  1. fulpsvalstar zegt:

    Een heerlijk kerstfeest en een beregoed nieuwjaar gewenst.
    Beste groet,
    Fulps.

  2. Attila zegt:

    Dat was een prachtig blog jaar verlang naar het verse nieuws jaar

  3. Joshua zegt:

    Ik wens je Mooir dagen en een nog beter Blogjaar
    Groet á Vous Joshua

  4. Appelvrouw zegt:

    Jij ook bedankt, Barbara,
    en volgend jaar iets meer eten, je gezicht begint ernstig in te vallen.

  5. Lieve zegt:

    Ik hoop dat jij ook veel moois ontwaart in het komende jaar! (het ook ontwaarden is niet nodig).
    In elk geval verheug ik me op je komende werk :-)

  6. O flip, een dt fout…

    Dank voor jullie trugwensen, en truggewenst! :-)

  7. joost tibosch sr zegt:

    Heb genoten van je blog..dit jaar..Keep on the same Spirit next year! With all my wishes..

  8. Aad Verbaast zegt:

    Mooie wens, weer eens wat anders gesteld dan het gangbare. Die houden we erin!

  9. Een kunstige wens; overal iets moois in zien. Jij ook de allerbeste wensen voor de feestdagen en het nieuwe jaar van het Triumvieraat!

  10. met dit meesterlijke portret is dat niet mioelijk, Barbara.

    Sfeervolle, luisterrijke kerstdagen gewenst.

  11. svara zegt:

    dank je Barbara
    en ik zag dat je mijn wens al ontvangen had
    warme groet en fijne dagen ook voor jou gewenst

  12. svara zegt:

    mooi portret ook (vergat ik)

  13. Bart zegt:

    Dankjewel Barbara!
    Voor jou ook alle goede wensen voor het nieuwe jaar!

    Een warme Kerstgroet van Bart!

  14. met half geloken
    ogen is zij voor mij echt
    het mooiste kerststuk :-)

  15. Johan HvD zegt:

    Graag gedaan hoor, Barbara. Laar het nieuwe jaar, na de fressende fressdagen, hoofd- en bijmaaltijden, fris en schoon het nieuwe jaar in glijden… :cool:

    (Veul geurige dennentakken en evenveul vuurwerk toegewenst!)

  16. Apiedapie zegt:

    Mooi Kerstfeest
    Met of zonder geest
    En Kunstig Nieuw Jaar
    Vooruit dan maar!

Geef een reactie

