Being even.




"Being even", aquarel en potlood, 14x19cm, Barbara Jansma, 2011




Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Beeldende kunst, Kunst, Prenten en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Being even.

  1. Een beeld zegt zo veel meer dan woorden. Zou het leuk vinden een keer een beeld van jou bij een tekst van mij te plaatsen, als jij daar ook wat voor voelt.

  2. Anneke, wat een eer, graag! Dank ook!

    Je kunt me mailen, rechtsboven staat een adres.

  3. volgens mij is dit een kopietje van iets wat ik ooit op facebook zag.

  4. lang, lang geleden deed zich een zekere knoop in een tijdsgewricht voor….

  5. ook hier issie prachtig

  6. hoe heet zo’n ding nou, oh ja een parallel universum? Hoe dan ook, ik mag de kopietjes uitentreure uitdelen.

    Oja, dank je Ton!

  7. Appelvrouw zegt:

    Je kunt het aanbidden ook overdrijven!

  8. Glaswerk zegt:

    Het is daarna slechts wachten op een oneven moment.

  9. joost tibosch sr zegt:

    Als man denk ik, nee..dat kun je niet maken, Al heb je nog zo’n mooie hoed op en jas aan..Gelukkig zijn de broekspijpen aan de korte kant en sta je sowieso voor joker!!!

  10. ’t is niet gelijk, hij heeft last van de kou en de zwaartekracht

  11. blijf bij mij opzij
    als boom voor mijn verheffing
    boven jouw syndroom

  12. Lieve zegt:

    Mooi, als altijd! Het is een plezier je tekeningen te volgen.

  13. Aad Verbaast zegt:

    Mooi beeld.
    Heeft wel iets weg van spring-kussen

  14. virginie zegt:

    misschien moet hij meer aan zijn lieve moeder denken
    om haar een beetje overeind te krijgen

  15. svara zegt:

    ik heb het niet snel hier maar deze tekening geeft me een onbehaaglijk gevoel

  16. Ik vind het nu lastig iets uit te leggen. Toch een poging, het zijn twee mensen ja, en enigszins vast in een situatie, maar er is nog iets: soms heeft een mens niemand nodig om zo vast te zitten. Niet wanneer het gaat over verwachtingen en rollenspelletjes, dingen die de talenten van een mens niet bepaald uitdagen of laten woekeren. Het kan eng zijn en het kan waar zijn.

    Dank allemaal!

  17. martin zegt:

    Je uitleg knalt – met een beetje Jansma kennis – er van af.

  18. joost tibosch sr zegt:

    Als man blijf ik het eng vinden. een zwevende vrouw naast mijn onnozele mannelijkheid..Of is het toch eng en waar? Nee, toch, hé!?

  19. Wille zegt:

    intrigerend beeld..
    ze hebben helemaal niks gemeen lijkt wel, toch houdt ze hem vast

Geef een reactie

