Dance or die



14x19cm, Barbara Jansma, 2011, besproken





En een nieuwe woordprent op Jansma & Soli !

Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Beeldende kunst, Kunst, Prenten en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Dance or die

  1. Joost Lips zegt:

    Herken het dilemma
    en het water.
    mooi getekend.

  2. Wederom zo fijntjes, zo mooi. Ik mijn volgend leven kom ik terug als jou!

  3. Dank je wel, Joost. Soms valt het niet mee he.

    Jottum Anneke! En ik als jou!! :-)

  4. trektocht zegt:

    hier passen mijn “beentjes” onder, wonderlijk!

  5. rockade zegt:

    Is dit niet Job Pannekoek van het Roelof Hartplein?

  6. DagEnDauw zegt:

    Geen leven zonder beweging.
    Zo broos in kleur en lijn gevangen.
    Mooi.

    – Dauw –

  7. assyke zegt:

    ik raad hem aan iets meer terug te hellen
    in verband met het evenwicht
    verder wens ik hem wijsheid maar ook een goede motoriek:)

  8. rockade zegt:

    Mocht het Job zijn
    doe me dan maar ‘ die’.

  9. DagEnDauw zegt:

    En plots dacht ik hieraan…

  10. DagEnDauw zegt:

    Oeps, mijn excuses, ik dacht gewoon de link hier te zien verschijnen… wanneer je dit nodig acht, verwijder die reactie maar hoor.

    Warme groet

    – Dauw –

  11. Appelvrouw zegt:

    Dance dan maar. Die kan altijd nog.

  12. joost tibosch sr zegt:

    Als ie mijn voeten heeft, maar dat is niet te zien, komt er niet veel meer van dansen. Maar “die”.. kom op! Hoogstens zakt zijn handdoek af..so what?

  13. kuifjesimon zegt:

    Die komt er wel !

  14. Trektocht, jij hebt universele beentjes!

    Rockade, Job van het plein? Neuh.

    Dauw, precies, geen leven zonder beweging, keep on wobble! Dank.

    Assyke, met een rustpunt in je donder heb je altijd kans op evenwicht :-)

    Rockade, zou jij die-en voor ene Job? Ware liefde….

    Dauw, ik moet hem nog afkijken, maar ik weet zeker dat het welbesteed is, ik laat hem staan.
    Als het vreselijk is maak ik er wel een vreselijke prent van.

    Appel, alweer wijs. Zo gaat dat inderdaad.

    Joost, je wilt niet weten wat ik zou tekenen als ik niet een ietsiepietsie theatrale persoonlijkheid had :-) :-) iets met donzig en lief, of postzegels. Of niks. Die voeten zijn absoluut de jouwe, kan ik hiervandaan al zien, nothing on the hand.

    Kuifje, wel he? Denk het ook.

Geef een reactie

