Aandacht



Attention, 15x20cm, Barbara Jansma, 2010, eigenaar: particulier.




Vnaaft ook nog een nieuwe Jansma en Soli!

Dit bericht werd geplaatst in Beeldende kunst, Prenten en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Aandacht

  1. Attila zegt:

    Deze is wel zo mooi! Zoveel gevoelens ro dom dat mondje..

  2. lebonton zegt:

    juist, ook hier moet ik even zeggen dat ik het peinzen zie, en dat het een mooie afbeelding is.

  3. Aandachtig mooi!

  4. Zelfde ogen (al zijn ze bruin geloken) als in je header.
    Fraai.

  5. Glaswerk zegt:

    Mooi, een Echte Jansma.

  6. Dank. Ik vind dat ook allemaal.

  7. Aad Verbaast zegt:

    Kan het zijn dat ik deze al eerder heb mogen bewonderen?
    Ik ben even kwijt hoe en waar..

  8. Aad, deze stond ooit aan de zijlijn van vk-blog

  9. Glaswerk, Jansma’s zijn altijd echt

    Ingrid, terugkerende zaken :-)

    Beeldsprekers, dank je!

    Ton, zegt het voort, en echt waar, zo is het soms

    Attila, ja…

  10. zichzelf tekenend
    al delibrerend zal ik
    pruilen of huilen

  11. fulpsvalstar zegt:

    concentratie, inderdaad eerder gezien, toch mooi.

  12. Apiedapie zegt:

    Als je niet oppast dan ga je hier spontaan van huilen. Ik wel tenminste.

  13. Wille zegt:

    prachtig, heel stil, heeft ook wat treurigs in die ogen.. waar zouden die naar kijken?
    mooi dat je met zo weinig lijntjes, zoveel detail kan aangeven

  14. Marius, mijn zoontje keek een keertje zo toen hij 2 was, en het was concentratie. Was zo mooi.

    Fulps, ja :-))

    Apiedapie, ik weet wat je bedoelt. Maar is niet erg toch.

    Wille, in heel kleine dingetjes kan het zitten….

Geef een reactie

