De Anatomische Les



De anatomische les, 14x19cm, Barbara Jansma 2011






Oja, en alweder een nieuwe Jansma&Soli!

Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Beeldende kunst, Kunst, Prenten en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op De Anatomische Les

  1. Waar het wiel is uit-
    gevonden spint een uurwerk
    garen voor een veer ;-)

  2. ragfijn zegt:

    Zo’n mooi hoofd, het zou mij afleiden van de les …

    Barbara,
    als ik werk van je zie, zou ik ook zo graag de afmetingen lezen

    Groet van Ragfijn

  3. svara zegt:

    ….dat het binnenste ontleed….en er de tijd voor neemt….
    Prachtig, prachtig!!

  4. Dank jullie voor de fraaie reacties :)

    Ragfijn, je hebt gelijk, ik heb het erbij gezet!

  5. ragfijn zegt:

    In dit geval dus op ware grote afgebeeld, nog meer, bijzonder!

    … Lieve mamma, de Heer is er ook, in zijn rode Panhard, lieve mamma, het is opgehouden met regenen, de kerktoren is zo glanzend blauw. In het ziekenhuis hebben ze je kaalgeschoren, je hoofd kapotgeboord …
    Uit Knielen op een bed violen. Jan van Siebelink

    Ik doe hem in een lijstje, achter glas … Bedankt

  6. martin zegt:

    Zit er ook ergens een uit en aan knopje? Vast wel. Maar het zal wel zoeken zijn.

  7. Ragfijn, hevig citaat, en graag gedaan!

    Zelfstandig, dank je :)

    Martin, dat denk ik ook, ik heb het nog niet kunnen vinden…

  8. Attila zegt:

    die radertjes en wieltjes liggen helemaal open en bloot…auw

  9. Attila zegt:

    Ik zou er wat olie op willen doen en dan voorzichtig toedekken

  10. Attila, lijkt me een goed idee

  11. Wat prachtig Barbara, wat ben je toch getalenteerd. Zo mooi, ik zit er al 20 minuten stil naar te kijken.

  12. Dank je wel, Anneke. Waar denk je dan aan, al die 20 minuten? Ben ik heel benieuwd naar!

  13. Appelvrouw zegt:

    Wel lekker rustig daar bovenin.

  14. lebonton zegt:

    dat radertje rechts staat bij mij wel eens stil

  15. Appelvrouw, lekker leeg he?

    Ton, bij mij springt die veer weleens los. Maar wacht even, als dat ene radertje stilstaat, hoe zit het dan met de rest?

  16. Wille zegt:

    wat is het heerlijk rustig in dat hoofd, zo mooi in evenwicht.. ben er jaloers op..

  17. fotodichter zegt:

    Brrrrrrrrrrrrrrrrr, akelig echt. Gelukkig maar 14×19.

  18. alex blomm zegt:

    De karigheid, de bijna-onzichtbaarheid in je prachtige platen prikkelen mijn verbeelding.

  19. Dank jullie wel allemaal!

    En Alex, welkom!

Geef een reactie

