Hoofd



Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Kunst, Prenten, vk-bloggers en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Hoofd

  1. svara zegt:

    ik ben al een paar keer langs geweest
    tis weer mooi! ook qua kleur
    dat linkeroog,die rechter mondhoek en de stand van die linkerschouder intrigeren me
    ik zou in dit hoofd willen kruipen voor meer…..
    groets

  2. assyke zegt:

    preuts mondje, vooruitstekend kinnetje
    achttiende eeuwse verwennerij

  3. Joshua zegt:

    H O O F D – Z A A K om die
    er altijd bij te houden Mevrouw
    en zo te zien, is dat U aardig gelukt !!
    Groet à Voùs van Warhoofd

  4. spuit11 zegt:

    Ha,ha, dat heeft Assyke mooi gezegd, daar kan ik niet overheen!
    Knap getekend Barbara Jansma.

  5. fulpsvalstar zegt:

    “achttiende eeuwse verwennerij”
    dacht ik effe niet,middeleeuwen, ziet er lijdend uit, lijkt me geen blijvertje…………..
    Alle gekheid op een stokjen………………mooi, Barbara!

  6. Kan ook nog een 17de eeuwse mix van japans en westers zijn, of nog eerder. Of gewoon van nu. Met de weet-ik-veel-dinges van na een dag kantoren.
    Svara, dat zou ik ook wel eens willen.
    Iedereen, erge dank!

  7. en profil keert zich
    naar en face, alsof het hoofd
    zichzelf zag in’t glas

  8. Precies, Marius!

Geef een reactie

