Met zonder woorden



Met zonder woorden, Barbara Jansma 2011


Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Kunst, Prenten, vk-bloggers en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Met zonder woorden

  1. knutselsmurf zegt:

    Leuk ! Zelf bedenken wat het is. Het doet mij erg aan een onderdeel van een vrouw denken, maar misschien zegt dat meer over mij dan over het plaatje.

  2. Benona zegt:

    Ik raak zo dikwijls ontroerd van jouw kunst.
    Hier zie ik een soort her-geboorte van een volwassen persoon die in een mand is aangespoeld.
    A bunch of LovesVulva. [terug in moeders schoot]

  3. trektocht zegt:

    De vrouwelijkheid ten top, het gezicht in de vulva, wederom geniaal Barbara!

  4. Ik zie een ontspannen erotisch gezicht met de ogen dicht die geniet!

  5. trektocht zegt:

    Oef, wat een mannelijke reactie, zie ‘r ook de ge(verstikte)vrouw in! Weer een Piëta? Weet niet welke ik mooier vind, PRACHTIG!

  6. Ze sloot haar ogen … haar lippen gesloten … om nooit meer wakker te worden.
    Is ze dood?

  7. Dank allemaal, en iedereen heeft gelijk. Mooie reacties!
    Het zit aan rafelrandjes ergens, en vanavond heb ik geen zin in uitleggen.

  8. Aad Verbaast zegt:

    Weer genoten.
    Doet me ergens denken aan het beeld van Kate Moss van Quinn
    Kate Moss sculpture by Marc Quinn 2006
    Maar dan weer heel anders natuurlijk ;-)

  9. wat een mooi model
    een kap met een klokkenspel
    met barst in klepel

  10. fulpsvalstar zegt:

    Heel mooi, ik ga maar niet raden.

  11. gyula zegt:

    heel Barbariaans mooi en nu zonder titel. nu kan ik vrij associeren en denk , een non in trance.

  12. sprakeloosid zegt:

    Dacht gisteravond, zal ik het wel goed zien, zag gezicht en vr. orgaan, wist niet wat ik moest, wilde zien. Knap gedaan.

  13. Ik wist niet precies wat ik zou gaan doen. Maar het raakt me uiteindelijk op 10 verdiepingen waar ik er maar twee ofzo vermoedde. Of het zo mooi is weet ik niet, en dat kan me ook niet bijster veel schelen.
    Dank iedereen!

  14. lebonton zegt:

    heeft zij zich net een neusje laten aanmeten?

  15. Appelvrouw zegt:

    Dan zwijg ik ook.

  16. svara zegt:

    ik was een tijdje weg en scrolde even…
    wat heb je weer mooie dingen gemaakt!!!!
    groet

Geef een reactie

