Diepe rust

diepe rust

Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Kunst, vk-bloggers en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Diepe rust

  1. assyke zegt:

    om jaloers op te worden
    het is vast een man
    die kunnen dat goed:)

  2. misschien snurkt-ie wel…

  3. kiezels zegt:

    ziet er heerlijk weggezakt uit,
    ik hoor hem niet snurken, wel dromen

  4. Kiezels, zo is dat, ga ik ook zo doen :-)

  5. Glaswerk zegt:

    En bevalt de diepe rust?

  6. Attila zegt:

    Het subtiele glimlachje suggereert vrede lijkt het,goed gedaan wijfie prachtige serie!

  7. Glaswerk, allerheerlijkst, dank u!

    Attila, dank je wel kerel!

  8. kuifje simon zegt:

    Jaaaa, daar herken ik mezelf wel in ;-)))

  9. je favoriete stand van de mens, Barbara?
    anders van mij wel!

    zo zag je ze in
    de haven na het lossen
    een slaapje pakken

    als het schip te lang
    op zich liet wachten knapte
    hij een nest uilen

    zonder onderuit
    te zakken sliep hij uit van
    de dag en de nacht

    verzandde de huid
    op zijn gezicht, in wallen
    tegen het zonlicht

    de jajem sloeg toe
    Klaas Vaak schonk nog eens bij
    hij ging voor anker

    buitengaats dromen
    krulde zijn lippen over
    gedachtenslibben

    ps
    mocht je hem nog eens
    schilderen, dan bied ik je
    drie keer zijn weekloon

  10. Chiel zegt:

    Mooie discussie over rust, bij mooie afbeelding. Ik ben een man, een slecht slaper, schijn op latere leeftijd wat aan de snurk te zijn, ben in mijn slaap beeldschoon, maar sinds sinds jaar en dag mijn eega van voorheen de echtelijke sponde heeft verlaten, is dat alles niet meer met zekerheid vast te stellen.
    Helaas…

  11. Prometheus zegt:

    Wat een mooie kleuren. mooi werk Bee!

  12. Aad, jaa!

    Kuifje, best lekker lijkt me :)

    Marius, mooi man, verzanden en gedachtenslibben. Deal, als ik hem pienzel. En dan zet jij die tekst achterop :)

    Chiel, slapen doe je aan de binnenkant, niet aan de buitenkant. En dromen al helemaal!

    Pee, in het echt issie wat oranjener, maar ik had geen zin meer om aan die schuifjes te duwen en te trekken. Dank!

  13. ps-je
    Kuifje, ik herken me er alleen maar enerzijds in. Anderzijds strompel ik voort op krukken, met plakbandjes om mijn rooddooraderde prikkende ogen open te houden, met als toetje in het vooruitzicht diepe rust. Ik ben best jaloers…
    Marius, jij moet allang uitgegeven zijn, je bent veuls te goed voor deze wereld. Al wortel je erin, of juist daarom. Dichter des mijns vaderlands.

  14. Wille zegt:

    mooi portret!
    huid van papier, doorschijnend
    moe maar tevreden, droomloze rust lijkt het

  15. Wille, hij lijkt wat op mijn buurjongetje van 3, die ik 11 jaar geleden voor het laatst zag. Soms weet je van iemand hoe die was op zijn nulde en op zijn 80-ste, als-ie slaapt, als-ie denkt, als-ie is.

Geef een reactie

