Oneven.

Dit bericht werd geplaatst in aquarel, Kunst, Prenten, vk-bloggers en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

30 reacties op Oneven.

  1. martin zegt:

    Wat een engerd.
    Zou hij met evenogen vriendelijker zijn of met anderonevenoog?
    Hij kijkt ook gekweld.

  2. Martin, die arme meneer zit met zichzelf opgezadeld.
    Wat heb ik nou weer gedaan…

  3. VSp zegt:

    Welk een situatie moet deze persoon in verwikkeld zijn, tsjonge, jonge, jonge….
    Ben bezig met acryl op (wissel)glas, schrijft deze cultuurbar-en-boos-barbaar voor een zolderraampje, 50*30, op wat vroeger de hooizolder was. De kleurstellingen van jouw laatste prenten(?) passen mooi bij die zolder met de originele balken en vloer. ’s Proberen. Mag wel, hè?

  4. buren die door je heg heen groeien
    met een oog dat als een koei kan loeien
    landschappelijker kan de mens toch niet zijn
    die den glimlach oefent van den boer met kiespijn ;-)

  5. VSp, kleuren zijn vrij, mogen we hopen, rood en blauw passen vast ook erg mooi bij je hanebalken, als je maar geen entartete pienzeltjes gaat maken op je eenzame zoldertje :-)

  6. Marius, jij begrijpt het tenminste :-)

  7. kitty zegt:

    Niet oneven, deze prent echter ;)

  8. Kitty, hoi!
    Om niet hinkelend door het leven te gaan, moet je soms iets evens doen en soms iets onevens, al is het maar voor even, of voor oneven :-)

  9. gyula zegt:

    surealistische horor uitgevoerd in aquarel, waanzinnig spannende combinatie!

  10. gyula zegt:

    ik begrijp het wel maar het zou verboden moeten worden om kunst uit te zoeken op de kleur van het bankstel. hoe voel je je als schilder als om die reden de keuze op je valt.

  11. Gyula, waarschuw me maar als ik Soutine-achtige open koeien ga maken op handgeschept papier met zuurstokkleurtjes :-) hoewel…
    Dat van die bankstellen is natuurlijk heel vreselijk, ware het niet dat sommige lui dat niet bedoelen zoals het klinkt. Hoop ik, in dit geval. Verder voel je je waarschijnlijk als een kok met een rood hoofd boven de pannen die hoort zeggen, goh, lekker wel, ga ik ook es doen, of, zo nog even een patatje halen. Beetje onbegrepen, maar daar zijn zolderkamertjes voor. Of keukens. En daarbij, misschien moet je je pas echt zorgen maken als iedereen met je wegloopt, want gedeelde smaak of visie met iedereen is misschien niet altijd waar een mens op uit is. Of waar het over gaat. Of waar je het vandaan haalt.

  12. Acryl is trouwens rotspul, net een bij voorbaat doodgeslagen biertje.

  13. Aad Verbaast zegt:

    Ik vind deze (al)weer museabel!

  14. Aad, wanneer open jij jouw museum? Kom ik effe buurten :-)

  15. svara zegt:

    o.o,
    veel te zien
    (als ik snel even gluur vanuit Frankrijk)

  16. Zoo svara, doe maar duur! Hoop dat je daar beter weer hebt dan hier!

  17. cor3306 zegt:

    zulke personene bestaan in het echte leven ook; niet iedereen is symetrisch en heeft alles op de juiste plek ztten

  18. Cor3306, niets bestaat zonder het tegendeel

  19. fulpsvalstar zegt:

    Ik zie uit naar mijn tegendeel, lijkt me bijzonder….

  20. Fulps, :) :)
    stuur me eens een profielschets? Misschien ken ik je tegendeel wel, al hoeft dat niet het meest interessante verschijnsel te zijn…

  21. Johan zegt:

    Het zit niet iedereen mee in het leven wat schoonheid betreft.

  22. de titel suggereert lichtelijk dat ‘even’ meer volledig is dan ‘oneven’ maar ik ben het niet met me eens

  23. Aad Verbaast zegt:

    @Barbara: 18:06: wanneer ga je weer exposeren?
    Ik heb de laatste net gemist..

  24. Johan, nee, maar wat is schoonheid zonder verscheidenheid…

    Jan Krosenbrink, leuk, ik ook niet :-)

    Aad, komend weekend laatste kans, daarna weet ik het nog niet. Eerst maar weer eens voor verse toevloed zorgen :-)

  25. bert zegt:

    heel intens – mooi tot leven gebracht !

  26. fotodichter zegt:

    Een engerd? Maar dan wel eentje met een zacht uitstraling. Hij lijkt een beetje op wijlen mijn vader, alleen had die grijze ogen en een snor.
    Op de plek waar het oor moet zitten bedenk ik zijn oor.

  27. Appelvrouw zegt:

    Ik vertel je een geheim:
    van zo’n man droom ik wel eens prettig.

  28. Dank je Bert!

    Fotodichter, dat vind ik mooi.

    Appelvrouw, dan moet het wel een goed mens zijn :)

  29. Vogel-vrij zegt:

    Met zo’n fontanella rechts, heeft ‘ie vast hele frisse ideeen.

  30. Vogel-vrij, zo fris als de wind met een holle echo :)

Geef een reactie

