Veilig.

Dit bericht werd geplaatst in Kunst, Prenten, vk-bloggers en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

21 reacties op Veilig.

  1. gyula zegt:

    mooie aquarel ,wist niet dat je dat ook kan . hier kun je een grotere druk van laten maken

  2. Hee gyula, ik had mezelf voor mijn verjaardag een setje aquarelpotloodjes gegeven, zodoende. Maar hoe weet jij nou dat dit maar een A5je is?

  3. gyula zegt:

    Wist ik niet ik vermoede het aan je werk te zien ,maak er nog een paar asjeblief

  4. Ben ik wel van plan hoor

  5. adinda51 zegt:

    Ik hou wel van klein. Wat is klein?
    De nachtwacht is mij te groot:)

    Natuurlijk speelt Barbara ook met waterverf
    (weet niet precies hoe je aqua….schrijft)

    ;)

  6. adinda51 zegt:

    http://voelsprieten.web-log.nl ( je komt nu op wat eerst mijn onbereikbare blog was)
    yech!

  7. Johan zegt:

    Veilig in eigen omgeving. Maar daarbuiten?

  8. adinda51 en beeldsprekers, bedankt!

    Johan, daarbuiten kan het veel eenvoudiger zijn.

  9. svara zegt:

    mooi!!
    de vorigen nog in mijn achterhoofd…

    geboorte als vis in het water
    soms kopje onder
    maar dat hoort erbij

  10. ramireziblog zegt:

    Zeker mooi – top!

  11. martin zegt:

    Wat een prachtig, maar vreemd aquarel; het oog, de vis en ik zie zelfs een kikker. Mooi groen.

  12. Wille zegt:

    mooi!!
    ik zie vooral een warme omarming

  13. assyke zegt:

    knus en ik zie warempel kleur!

  14. Benona zegt:

    Wat een gevoelens !
    Knap stukje werk …

  15. prachtige slaapwacht, Barbara
    heerlijk met de vis in de kom van je arm
    ademhalend voor de volgende dag

  16. Aad Verbaast zegt:

    Ik vind het helemaal mooi!

  17. Vogel-vrij zegt:

    ^

  18. Dank allemaal!

  19. kitty zegt:

    Heel mooi!

Geef een reactie

