Inside Out

Dit bericht werd geplaatst in Kunst, Prenten, vk-bloggers en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Inside Out

  1. assyke zegt:

    he binnenstebuiten…telepathie…

    dingen op drie poten kun je beter zo nu en dan een duwtje geven

  2. Assyke, een pootje teveel denk je?

  3. fulpsvalstar zegt:

    Barbara, ik geef het op, waar kan dit de binnenkant van zijn???????????

  4. Fulps toch, ik ga toch niet alles verklappen?

  5. svara zegt:

    zo binnen zo buiten
    het moet er alleen nog maar ‘doorheen’ stappen om het zichtbaar te maken
    en zo te zien zijn het hele dunne hoeden elastiekjes dus dat kan het probleem niet zijn :-)

  6. Svara, zo is dat :)

  7. assyke zegt:

    zichtbaar is het al op het kruikske:)
    heb het idee dat dit een staartje krijgt

    of pootje…kan natuurlijk ook

  8. volgens mij heb je het beste beentje vóór gezet

  9. Assyke, help effe, met al die pootjes en staartjes? Ik ben niet zo snel vrees ik….

    Jan Krosenbrink, nee hoor, vind ik zielig voor die andere beentjes.

Geef een reactie

