Frokje en Suckha hebben alle vertrouwen.

Frokje en Suckha hebben alle vertrouwen. B. Jansma 2011

Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, Prenten, spotprenten, vk-bloggers en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Frokje en Suckha hebben alle vertrouwen.

  1. martin zegt:

    Vooroordelen zijn dom, maar toch had ik deze twee als huurders ingeschat en die hebben weinig aan de nieuwe maatregelen. Gelukkig kunnen ze met mooi weer hun kinderen naar het nog open zijnde zwembad sturen.

  2. @Martin, of naar de biep zolang die nog open is.Ik moet nog even oefenen op een bordje met weinig erop, en dat het niet meteen op haute cuisine lijkt, zonder vooroordeel natuurlijk.

  3. Annet zegt:

    Vanmorgen tekende ik een zon met harkhandjes maar was zo moe om te scannen…..

  4. Johan zegt:

    Dat vertrouwen wordt nog wel beschaamd.

  5. Appelvrouw zegt:

    Morgen koop ik eindelijk het huis, omdat het nu 6000 goedkoper is, dat zet zoden aan de dijk, want nu kan ik er een nieuwe keuken van 10.000 in laten zetten!
    En niemand mag komen eten!

  6. kiezels zegt:

    :-) goeie
    en lach ik om de (h)eerlijke reactie van vrouwe Appel.

  7. Annet, man, wat zonde! Als het aan die Halbe ligt, wordt dat de nieuwe trent!

    Johan, alleen voor wie er in gelooft ;)

    Appelvrouw, ge zijt een wijs mensch

    Kiezels, merci. En ik ook :-)

  8. fulpsvalstar zegt:

    Ik had zojuist
    een hark in mijn handjes.

  9. Fulps, dat is iets om je aan vast te klampen :)

  10. Huurders hebben min of meer schonere handen. Okee het salaris van de president van de Nederlandse Bank moet voldoen aan de Balkenende-norm, maar veel belangrijker is de voorwaarde dat ie, of zij huurder is van haar woning, Ik ga mijn partij daarvoor porren

  11. de pers raakt er helemaal van in de war, zo las ik net op internet in het RD:

    “Volgens de intermediair op het gebied van hypotheken hebben de geruchten over afschaffing van de overdrachtsbelasting er toe geleid dat driekwart van de potentiële huizenkopers hun plannen heeft uitgesteld. „Daar leiden alle betrokkenen in de woningmarkt onder, maar vooral ook de mensen die hun huizen trachten te verkopen. De maatregel is een daadkrachtig besluit van het kabinet en geeft gehoor aan de noodkreet vanuit de woningbranche”, aldus Millenaar.”

    Nou moe….

Geef een reactie

