Expo verlengd!

Wegens overweldigend succes wordt de tentoonstelling in de Paardenstal in Drenthe met twee weken verlengd, t/m 17 juli 2011.

Komend weekend wordt het weer heel gezellig! Wie weet tot dan!

Kannunik, 2011

Dit bericht werd geplaatst in Actualiteiten, expo, Kunst, schilderijen, tentoonstelling, vk-bloggers en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Expo verlengd!

  1. Verleidelijk, Barbara, om nu mijn kans te grijpen en je Piëta alsnog te ontvreemden. Het is toch wel allemaal verzekerd?

  2. Annet zegt:

    Het is ook een práchtige plek!

  3. VSp zegt:

    Beetje uit de buurt, Barbara, anders gaarne langs gekomen. Bovendien in die periode met een ‘bootje’ de Rijn afzakken van Basel naar de de voormalige Hoogovens, aansluitend in Hotel ‘Sonnevanck’ in Wijk a/Z.

  4. svara zegt:

    fijn voor je
    het is me een beetje ver anders kwam ik graag weer even langs Barbara

    @ Marius
    Piëta vind ik ook zo mooi…..liefdevol en warm van kleur

  5. @Svara
    …proeft ook zo intiem alsof het twee ijshoorntjes zijn, die zich aan je overgeven om opgelikt te worden!
    …het enige topstuk van B. Jaarsma dat niet naar je kijkt en zich bekeken voelt…

  6. pardon: B. Jansma

  7. svara zegt:

    @ marius
    die ijshoorntjes….dat had ik dan weer niet maar kan me voorstellen dat zo’n beeld in je opkomt
    voor mij drukt dit langdurige liefde en warmte uit tussen twee mensen
    ook dat ze samen een en ander hebben meegemaakt….
    trouw, hoe dan ook
    zoiets
    Ik meen dat jij Barbara ooit iets hebt gezegd wie Piëta is/was

    groet

  8. @Marius, ge zijt een beest, en het compliment aanvaard ik in trots!
    @Annet, egwel.
    @VSp, neem een slinger de hondsrug op, met je bootje?
    @Svara, er komt vast een volgende keer, iets dichterbij.
    @Marius, ik snap wat je bedoelt, geziene geneugten. En daarom iets van kwetsbaar, verorberbaar. Als een slapend kind.
    @svara, Piëta betekent compassie. Zegt niks over houdbaarheid, wel over het moment.

  9. Appelvrouw zegt:

    Ook dat nog. Ben ik op vakantie.

  10. VSp zegt:

    Barbara, met 1285 ton de Hondsrug op? Waarschijnlijk hebben de Hunnen dat voor het laatst gepresteerd, Geen zin om dat record te breken.

  11. Appelvrouw en VSp, lafaards…

  12. Glaswerk zegt:

    De verlenging komt ons komt goed uit Barbara.
    Ben jij in de week voor 17 juli daar ook af en toe?

  13. Appelvrouw zegt:

    Barbara, vakantie is vakantie, ik zit helemaal in Beilen, en om dan het dwingelderveld over te steken is een heel eind.

  14. Pingback: Op zoek naar Barbara Jansma | Appelvrouw

  15. @Glaswerk, in ieder geval die zondag, 17de is dat denk ik.

    @Appelvrouw, jaja, ik doe het je niet na :)

  16. Vogel-vrij zegt:

    Twee hele weken?
    Leuk bedacht! Maar wat vinden je doeken ervan?
    Ik praat elke dag wel even met ze, dan doe ik m’n suppoostenpak aan [“Suppoost, I suppose?”], en doe ik m’n rondje.
    De Baadster heeft heimwee.
    Dat vertelde ze me laatst plompverloren toen ik op m’n stoeltje bij de ingang een trekje van m’n koffie nam…
    Ze houdt het nog wel twee weken uit, zei ze. Maar daarna wil ze echt in bad!

  17. Barbara zegt:

    Vogel-vrij, op een dag zei een docent tegen een collega-student van me, wat is dat voor geklieder? Was het maar weg met groene zeep!
    Dus die jongen sleepte zijn doek, minstens zo groot als die groten van mij, naar de wasbak, en begon bloedig met groene zeep zijn verfsel af te schrobben.
    Ach, mn baadster, verloren haar plomp. Ik maak het wel goed met d’r.

Geef een reactie

