Zaterdag. Kijk of wordt gekeken.

Een herinnering aan een moment, kan ook in de toekomst.
Een leven hangt er, in een schuur, een fijne schuur, met een fraai landschap eromheen.
Meer weet ik niet. Oja, een leven voor een leven.

Uit Le petit prince, van Le Saint-Exupéry.

En vanwege alsdat ik toch iets zal moeten uitleggen, kijk hier opzij bij expootje.

Dit bericht werd geplaatst in expo, Kunst, Prenten, schilderijen, tentoonstelling, vk-bloggers en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Zaterdag. Kijk of wordt gekeken.

  1. kiezels zegt:

    ik kom me het herinneren en ik ga er langzaam mee beginnen :-))

  2. @Kiezels, ik wil nu alleen een smiley terugdoen, :)

  3. VSp zegt:

    Succes, Barbara! En veel plezier! Exositieruimte inmiddels bijgewit?

    Tsja, ‘De kleine Prins’…. Je hebt iets aan de vergetelheid ontrukt. Zó lang geleden…

  4. fulpsvalstar zegt:

    Ik wens je een feestelijke opening van een ongetwijfeld succesvolle expositie, helaas lukt het mij niet erbij te
    zijn.

  5. svara zegt:

    ik heb er zin in!

  6. @VSp, dank je wel, en ja, goed he?

    @Fulps, dat is jammer, maar dank je, dat gaat lukken!

    @Svara, jij ook al? :)

  7. Johan zegt:

    Dat is waar ook. Succes ermee!

  8. @Johan, dank je wel ;)

  9. Appelvrouw zegt:

    Alsjeblieft, Barbara, je hebt toch niets uitgelegd he, uitleggen van een schilderij is als een soap.
    Ik heb uren gefietst in Drenthe, maar kon het niet vinden daar waar je was.

  10. Ha Appelvrouw, nee hoor, vreescht niet, ik heb niets verklapt. Alleen maar een beetje, heel soms.
    Oooo echt?? Wat erg! Nu ja, Barbertje moet nog een maandje hangen zowat…
    Je hebt wat gemist, hoor, het was alleronbedaarlijkst gezellig, en iedereen was fijn gek, precies goed!

  11. Apiedapie zegt:

    Had ik er maar bij kunnen zijn. Zucht. Misschien een volgende keer.

Geef een reactie

