Een Beppe Maaike per 1 juni?!

Een goedendag, allemaal!

Aangezien ik beloofd heb voor 1 juni nog een Beppe aan te bieden, en me dat juist op tijd herinnerde, hier een nieuwe!
Misschien is het wel aardig 1 juni als publicatiedatum te prikken, zo’n mooi rond getal.
Het is wel handig voor mij om links te ontvangen naar de bijdragen om een linkenlijst te kunnen publiceren, al kan ik het ook zelf een beetje in de gaten houden.

Diegenen die niet weten waar ze nu weer terecht zijn gekomen wil ik van harte verwijzen naar Het Bloggersfeest, hier opzij in de widgets.

Oooo, dat wordt weer smullen!!!

Komt-ie…..

Schaatsen, uit "Beppe Maaike's ondraaglijke vertellingen", ill. B.Jansma

Dit bericht werd geplaatst in Beppe Maaike, Kunst, Prenten, themadag, vk-bloggers en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Een Beppe Maaike per 1 juni?!

  1. svara zegt:

    Tjeempie Barbara
    Een winters tafereel en kort dag.
    dacht ik een half uurtje geleden
    Maar …… het is zich al aan het schrijven.
    hartegroet svara

  2. Ik heb de widget weer geplaatst…

  3. @svara, wat een geluk!

    @Ina, dank je wel! En wat een joekel!
    Is er een keuriger manier om een widget op oba te verkrijgen, dat ik het bijvoorbeeld eerst netjes vraag?

  4. Je kan het eerst vragen. Maar ik hou mijn oog wel open voor dit soort initiatieven. Hoort er een beetje bij. ;-)

    Ik kan als je wilt de prent in de widget wel iets verkleinen?

  5. @Ina, ik zal het voortaan eerst vragen, maar je bent wel snel, dus wie er het eerste is…?
    Je mag hem verkleinen en het hoeft niet, doe maar wat je zelf mooi vindt, ook wel eens lekker misschien, zonder al dat overleg de hele tijd….

  6. johanhvd zegt:

    Een mooie schets weer, Barbara. Maar, is de mevrouw achter den smallen stoel niet een beetje bang spoedig en dra plat op het ijs te liggen? :-)

  7. martin zegt:

    een moeilijke. niet door het plaatje zelf, maar in de zomer ….

  8. fulpsvalstar zegt:

    Leuke absurde plaat.
    Heb er iets absurds onder gezet.

    http://fulpsvalstar.wordpress.com/2011/05/28/beppe-schaatske/

    Vriendelijke groet,

    Fulps.

  9. @JohanHvD, dank je wel, en ik denk van niet ;)

    @martin, misschien is dat een overdrachtelijke winter, kan toch?

    @Fulps, dat is gauw, en leuk! Dank :)

  10. Annet zegt:

    wauw die oude schaatsjes op mijn verjaardag:)

  11. kuifje simon zegt:

    Rietveld stoelen, altijd goed ;-)

  12. baruman zegt:

    Beppe Maaike wilde schaatsen,
    om zich voor Olympische Spelen te plaatsen.
    Ze zocht en vond tenslotte op het laatst
    geen scheve maar een rechte schaats.

    Beppe moest eerst nog schaatsen leren,
    ze wilde dat niet alleen proberen,
    beginnend moest ze keihard kreunen,
    waar bleef de sjans om haar te steunen.

    Daarom gebruikte Beppe Maaike
    onder veel gejoel,
    een beetje scheve
    maar wel een Rietveldstoel.

  13. kiezels zegt:

    Ben heel blij dat er een vraagteken staat achter de titel :-)
    Maar ik doe graag mee, al glijdt er nog helemaal niks. Bjorn schuld :-)

  14. @Annet, was jíj dat?

    @Simon, ik zou zelf toch eerder een thonetje hebben gekozen :)

    @Baruman, maar ze heeft wel pret

    @Kiezels, jaja, Bjorn’s schuld, die had haar nooit die stoel moeten aansmeren

  15. martin zegt:

    Het wordt:
    http://zandkastelen.blogspot.com/2011/06/twee-turven.html
    Verhaaltjes schrijven vind ik leuk. Nu nog verhaaltjes die net wat meer zijn dan een snelle pennestreek geboren uit een tekening en flarden ervaring en kennis.

  16. Ha martin, ben benieuwd!

  17. bert zegt:

    Winter in volle lente ? Het was een vraag die mij alvast triggerde … Het resultaat ligt nog even te bezinken (eventueel nog links en rechts wat schrappen en schaven …), maar vanavond of morgen staat het op mijn blog !

  18. Ha Bert, goed van je, een trigger zit soms in kleine hoekkies. Ik hou je in de smiezen!

Geef een reactie

